Przetargi.pl
WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 61 00 , fax. 32 271 73 11
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
    ul. Zamkowa 4
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 61 00, fax. 32 271 73 11
    REGON: 24112785700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. 1. sukcesywny odbiór oraz wywóz i składowanie odpadów zmieszanych oraz segregowanych (plastik, szkło, papier) Zamawiającego na wysypisko wraz z dzierżawą kontenerów przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 01.09.2020r. niżej wymienionym obiekcie tj.: 1) obiekt szpitalny zlokalizowany przy ul. Zamkowej 4 • 200301 dzierżawa 2 kontenerów o pojemności 10 m3 (odpady komunalne zmieszane), 200101 dzierżawa 2 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (szkło) 200102 dzierżawa 1 kontener o pojemności 7m3 (papier) 200139 dzierżawa 2 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (plastik – tworzywa sztuczne) • odbiór odpadów komunalnych zmieszanych dwa razy w tygodniu (wtorek, piątek) – 212 wywozów • odbiór odpadów typu papier raz w tygodniu – 53 wywozów • odbiór odpadów segregowanych( szkło i plastik) dwa razy w miesiącu – 96 wywozów 2) obiekt szpitalny zlokalizowany przy ul. Janika 18 200301 dzierżawa 5 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (odpady komunalne zmieszane), 200101 dzierżawa 1 kontener o pojemności 1,1 m3 (szkło) 200102 dzierżawa 1 kontener o pojemności 1,1 m3 (papier) 200139 dzierżawa 1 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (plastik – tworzywa sztuczne)  odbiór odpadów komunalnych zmieszanych raz w tygodniu (środa) – 265 wywozów  odbiór odpadów segregowanych (szkło, plastik, papier) raz w tygodniu (środa) – 159 wywozów 2. Dostarczenie na koszt Wykonawcy, najpóźniej do dnia 01.09.2020r., do w/w obiektu szpitalnego Zamawiającego kontenerów do gromadzenia odpadów zgodnie z określoną w punkcie 1 ilością i pojemnością. 3. Systematyczne odbieranie wypełnionych kontenerów w godzinach od 700 do 1500. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wskazanego powyżej w punktach 1 i 3 terminów odbioru odpadów. 5. Wykonawca ponosi koszty naprawy lub wymiany dzierżawionych przez Zamawiającego kontenerów z powodu ich uszkodzenia. 6. Wykonawca zobowiązanych jest w okresie dzierżawy wymienić Zamawiającemu kontener uszkodzony lub zniszczony na w pełni sprawny. 7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i do dezynfekcji dzierżawionych przez zamawiającego kontenerów przez cały okres obowiązywania umowy 8. Wykonawca zobowiązany jest do transportowania odebranych od Zamawiającego odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Odbiór odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307 raz na 4 miesiące na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń w kontenerze o pojemności 10 m3 pod wskazany przez Zamawiającego adres Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa Szczegółowy formularz ofertowo cenowy będący załącznikiem nr 1A do SIWZ Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę – stanowiącej załącznik nr 1 i 1a do SIWZ (umowy). Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi spełnić warunki ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i powiązanych z nią aktów wykonawczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zezwolenie na transport odpadów, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach