Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2014-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych , wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522). Zakres dostaw obejmuje: Lp.Rodzaje tablic Ilość Jednostka miary 1 2 3 4 1 Tablice samochodowe - zwyczajne 26 000 kpl. 2 Tablice samochodowe - zwyczajne 2 500 szt. 3 Tablice samochodowe - tymczasowe 500 kpl. 4 Tablice motocyklowe - zwyczajne 2 600 szt. 5 Tablice motocyklowe - tymczasowe 100 szt. 6 Tablice motorowerowe - zwyczajne 2 600 szt. 7 Tablice samochodowe - indywidualne 50 kpl. 8 Tablice motocyklowe - indywidualne 10 szt. 9 Tablice samochodowe - zabytkowe 10 szt. 10 Tablice samochodowe - zabytkowe 30 kpl. 11 Tablice motocyklowe - zabytkowe 20 szt. zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe w zależności od potrzeb 2.Ilości tablic wskazane w ust. 1 są wielkościami maksymalnymi. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w SIWZ. Ostateczna ilość poszczególnych, rodzajów tablic rejestracyjnych, będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może zostać zmniejszona jednak nie więcej niż o 20 procent wielkości całego zamówienia. 3.Dostawa zamawianych tablic odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Brzesku. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30, najpóźniej w terminie do 3 tygodni - tablice zwyczajne i zabytkowe oraz do 7 dni - tablice indywidualne i wtórniki tablic, licznym od dnia złożenia zamówienia. 4.Tablice rejestracyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522) oraz ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) oraz posiadać aktualny certyfikat z warunkami technicznymi wydanymi przez Instytut Transportu Samochodowego . 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć : - certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na produkcję tablic rejestracyjnych według normy ISO 7591:1982. 6.Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem, zarysowaniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic. 7.Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 8.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 12.Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)Pieniądzu, b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)Gwarancjach bankowych, d)Gwarancjach ubezpieczeniowych, e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: BGŻ S.A. O Brzesko, 20 2030 0045 1110 0000 0240 0980 z dopiskiem wadium - wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych . 5.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera b-e zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy tablic rejestracyjnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aluminiowych tablic informacyjnych wraz z ich montażem na wiatach autobusowych
Dodano: 2014-04-29 - Wykonanie i montaż dwustronnej tablicy informacyjno-pamiątkowej w ramach promocji projektu pn. Rewaloryzacja Budynku Bractwa Strzeleckiego w Tarnowie wraz z otoczeniem i adaptacja na potrzeby Galerii Miejskiej
Dodano: 2012-12-17 - Zaprojektowanie, wykonanie i montaż ośmiu tablic informacyjnych oraz projekt, skład, łamanie, druk ulotek informacyjnych w ramach projektu pn. Budowa zintegrowanego systemu informacji przestrzennej wspomagającego zarządzanie Gminą Miasta Tarnowa
Dodano: 2012-06-01 - Zaprojektowanie, wykonanie i montaż dwóch tablic wolnostojących oraz wykonanie trzech ujęć wizualizacji 3D Budynku Bractwa Strzeleckiego w Tarnowie
Dodano: 2011-12-07 - Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych wolnostojących
Dodano: 2011-11-29 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz złomowanie starych tablic
Dodano: 2011-11-07 - Wykonanie tablic pamiątkowych do Tarnowskiego Teatru.
Dodano: 2011-02-22 - Wykonanie i montaż elementów tworzących całość systemu komunikacji wizualnej dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie, Galeria Sztuki Polskiej XIX w w Sukiennicach
Dodano: 2010-06-18