Przetargi.pl
Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych wolnostojących

Urząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882433 , fax. 014 6215308
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882433, fax. 014 6215308
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych wolnostojących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. -Program zapewnienia harmonii estetycznej i urbanistycznej centrum miasta-, nr MRPO.06.01.01-12-187/09, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 z Europejskie Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: -Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych wolnostojących-, a w szczególności opracowanie graficzne, realizacja grafiki, produkcja, transport oraz montaż dwóch tablic wolnostojących o wymiarach 300 cm x 600 cm (wys. x szer.), zgodnie z wytycznymi zawartymi w -Podręczniku dla beneficjenta - Promocja projektu współfinansowanego ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego-, dostępnym na stronie internetowej: http://fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/promocja.aspx. Tablice informacyjne muszą być zamontowane w obrębie Tarnowa - stare miasto. - Materiały merytoryczne w postaci treści oraz materiałów zdjęciowych zostaną przekazane przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy na nośniku cyfrowym, takim jak płyta CD lub zostaną wysłane na wskazany przez Wykonawcę adres poczty e-mailowej lub serwer FTP. Wykonawca przedstawi minimum dwa zróżnicowane opracowania graficzne, z których zostanie wybrany przez Zamawiającego jeden do dokonania korekt. Wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na wskazanej wersji maksymalnie trzech serii korekt określonych przez Zamawiającego. Akceptacja projektu nastąpi drogą e-mailową lub pisemną. - Realizacja zaakceptowanego projektu graficznego metodą druku solwentowego, zabezpieczonego laminatem UV w ilości 2 szt. - Produkcja dwóch tablic wolno stojących o wymiarach 300 cm x 600 cm, wykonanych z blachy ocynkowanej o grubości min. 0,5 mm, jednostronnych, opartych na konstrukcji z profili stalowych, umożliwiającej obłożenie dolnej części konstrukcji betonowymi bloczkami w ilości gwarantującej stabilność tablicy - rękojmia Wykonawcy. - Konstrukcja tablicy wykonana w sposób umożliwiający zachowanie odległości 1,2 m pomiędzy dolną krawędzią tablicy, a powierzchnią gruntu. - Od Wykonawcy wymagane jest udzielenie rękojmi na zrealizowane zamówienie, obejmującej staranność w wykonaniu, trwałość materiałów zarówno konstrukcyjnych jak i graficznych przez okres min. 24 miesięcy, liczony od dnia sporządzenia protokołu odbioru. Rękojmia nie obejmuje celowego działania osób trzecich i wynikłych z tego uszkodzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach