Przetargi.pl
Wytworzenie i dostarczenie foliowanych aluminiowych tablic rejestracyjnych i wtórników

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
    REGON: 31101898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wytworzenie i dostarczenie foliowanych aluminiowych tablic rejestracyjnych i wtórników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.4.1) Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie foliowanych aluminiowych tablic rejestracyjnych i wtórników. II.1.4.2) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.). II.1.4.3) Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy. II.1.4.4) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). II.1.4.5) Szacowane ilości zamawianych tablic i wtórników określone zostały w pkt. II.1.4.10). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych tablic rejestracyjnych i wtórników w zależności od faktycznego zapotrzebowania. Łączna kwota realizowanych w ciągu trwania umowy dostaw nie przekroczy umownego wynagrodzenia brutto. Za dostawy objęte przedmiotem zamówienia, a niezrealizowane wynagrodzenie nie przysługuje. II.1.4.6) Dostawy tablic i wtórników będą realizowane na koszt wykonawcy. Tablice i wtórniki będą dostarczane do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku, ul. Łąkowa 4a, 62-700 Turek. Termin realizacji dostawy: 7 dni od daty otrzymania zamówienia, z zastrzeżeniem, że tablice tzw. indywidualne-wytwarzane na specjalne zamówienie zostaną dostarczone w terminie 3 dni od daty otrzymania zamówienia, a na życzenie zamawiającego wtórniki tablic wykonawca dostarczy w ciągu 24 godzin. II.1.4.7) Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i instalacji oprogramowania zamawiającemu, umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: - generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.), - automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, - możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), - możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia, - możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, - praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u zamawiającego), - możliwość zaznaczenia różnych miejsc dostaw dla zamówienia na tablice rejestracyjne, - możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb - np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep. II.1.4.8) Wymagania techniczne oprogramowania: a) Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. b) Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii. c) Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. II.1.4.9) Program powinien działać w systemach Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych. II.1.4.10) Szacunkowe ilości zamawianych tablic i wtórników (okres 3 lat): a) 19 500 kompletów tablic samochodowych jednorzędowych, b) 300 kompletów tablic samochodowych mieszanych (jedno-+dwurzędowych), c) 90 kompletów tablic samochodowych indywidualnych, d) 30 kompletów tablic samochodowych zabytkowych, e) 1 200 sztuk tablic do przyczep jednorzędowych, f) 300 sztuk tablic do przyczep dwurzędowych, g) 1 800 sztuk tablic motocyklowych, h) 15 sztuk tablic motocyklowych zabytkowych, i) 1 200 sztuk tablic motorowerowych, j) 420 sztuk wtórników tablic rejestracyjnych samochodowych, k) 30 sztuk wtórników tablic rejestracyjnych motocyklowych, l) 30 sztuk wtórników tablic rejestracyjnych motorowerowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach