Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2015-2017 na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2015-2017 na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie na lata 2015-2017, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r, w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów tj. Dz. U. z 2014r,poz. 1522 z późn.zm.i odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji zgodnie z przepisami w tym zakresie. Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorstw produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kępnie na lata 2015 do 2017 w poniższych szacunkowych ilościach: 1.Tablice samochodowe jednorzędowe 30.000 szt. 2.Tablice samochodowe dwurzędowe 370 szt. 3.Tablice motocyklowe 2.000 szt. 4.Tablice motorowerowe 2.000 szt. 5.Tablice tymczasowe samochodowe 50 szt. 6.Tablice tymczasowe motocyklowe 20 szt. 7.Tablice tymczasowe motorowerowe 20 szt. 8.Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe 40 szt. 9.Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe 10 szt. 10.Tablice indywidualne motocyklowe 10 szt. 11.Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe 10 szt. 12.Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe 10 szt. 13.Tablice zabytkowe motocyklowe 10 szt. 14.Tablice samochodowe wtórniki 100 szt. Dostawa tablic odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach uzgodnionych między stronami na podstawie odrębnych zamówień. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie .Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym . Wykonawca ponosi koszty dostawy tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do złomowania. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych. Tablice będą dostarczane przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie: a w przypadku dostawy nieprzekraczającej 1000 szt.- w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel,a w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami nie więcej niż 50 kpl. Tablic w terminie 2 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. b W przypadku zamówienia tablic indywidualnych samochodowych i motocyklowych, wtórników oaz tablic zabytkowych w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel. c Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych kategorii tablic rejestracyjnych mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatnosci
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach