Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16 16
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2010 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2010 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu. 2. Szczegółowe wymagania wytwarzania tablic rejestracyjnych określa załącznik numer 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2007 Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.): Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1 mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej lub niebieskiej, trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe. Powierzchnia czołowa tablic rejestracyjnych stanowiąca tło dla znaków numeru rejestracyjnego i powierzchnia bocznych ścianek obrzeży tablic powinna być: a) odblaskowa, b) biała, żółta lub niebieska, jednolicie zabarwiona, c) płaska, równa i gładka, d) trwała i odporna na działanie czynników występujących w warunkach normalnej eksploatacji pojazdów, e) wyposażona w niebieskie odblaskowe pole o wymiarach zgodnych z pkt 2.5 i rysunkami poszczególnych wzorów tablic, ze znakiem PL i symbolem Unii Europejskiej; wymóg nie dotyczy tablic dyplomatycznych, f) bez jakichkolwiek uszkodzeń tła odsłaniających materiał płyty; dopuszcza się 0,5 mm odstęp między krawędzią folii odblaskowej a krawędzią taśmy aluminiowej. Zamawiający określa wielkość zamówienia dla poszczególnych rodzajów tablic, tj.: a)Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 15600 sztuk b)Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe pojedyncze do przyczep w ilości 2050 sztuk c)Tablice samochodowe indywidualne w ilości 50 sztuk d)Tablice motocyklowe w ilości 400 sztuk e)Tablice motorowerowe w ilości 400 sztuk f)Tablice tymczasowe samochodowe badawcze jednorzędowe w ilości 14 sztuk g)Tablice tymczasowe samochodowe badawcze dwurzędowe w ilości 6 sztuk h)Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 10 sztuk 2.Odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych dokonywane będą na koszt Wykonawcy w oparciu o obowiązujące przepisy w tym zakresie. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania w oparciu o obowiązujące przepisy w tym zakresie badań niepełnych określonej partii tablic, według programu i zakresu badań niepełnych, który zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 Nr 186 poz. 1322, zał. nr 8 - ze zmianami). 4.Zamówieniem objęte będzie wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 11.30
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówieniana podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: -posiadają zezwolenia marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonali w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) tj.: minimum 2 usług polegających na wykonaniu i dostarczaniu tablic rejestracyjnych o wartości minimum 120.000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług. (wzór załącznik nr 3 do siwz), 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IX.1 siwz oraz oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt IX.2-8 siwz. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt IX.1-6 siwz. W zakresie pozostałych dokumentów wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentu określonego w pkt IX.7 i 8 siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do siwz). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zezwolenie marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych (wydane na podstawie art.75a ust.1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) tj.: minimum 2 usług polegających na wykonaniu i dostarczaniu tablic rejestracyjnych o wartości minimum 120.000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług. 8.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2017 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu.
Dodano: 2015-09-01 - Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2017 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu.
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.
Dodano: 2015-03-06 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-09-24 - Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2014 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu.
Dodano: 2014-01-07 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w 2014 roku
Dodano: 2013-11-19 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-09-20 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-12-06