Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Orzeszkowej 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6734202 , fax. 058 6734191
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5 5
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6734202, fax. 058 6734191
    REGON: 19168639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pucku. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z póź. zmianami ). Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około (orientacyjne zapotrzebowanie na okres 01.01.2014 - 31.12.2016): 1.Zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki 40000 sztuk; 2. Zwyczajne motocyklowe (ciągnikowe), w tym indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki 1400 sztuk; 3. Motorowerowe, w tym tymczasowe oraz wtórniki 1100 sztuk; oraz protokolarny odbiór, w ciągu 5 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Termin realizacji zlecenia nie może przekraczać 3 dni dla wtórników tablic rejestracyjnych oraz 5 dni dla pozostałych rodzajów tablic rejestracyjnych, licząc od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub w formie fax. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pucku, ul. 1 Maja 13. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na dostarczone tablice gwarancji na okres 10 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wymieni niezwłocznie wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach