Przetargi.pl
Wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w Szkole Podstawowej Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. 3 Maja 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6811301 , fax. 58 6811301
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach
    ul. 3 Maja 14 14
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6811301, fax. 58 6811301
    REGON: 19039214200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp1kartuzy.witrynaszkolna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w Szkole Podstawowej Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym obiadów w Szkole Podstawowej Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dni nauki szkolnej, tj. przez 176 dni. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy dożywiania uczniów oraz pozostałych uprawnionych na podstawie ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o ustanowieniu programu wieloletniego - Pomoc państwa w zakresie dożywiania w okresie od 02 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 3. Szacowana liczba dzieci - osób dożywianych: 120. 4. Podana ilość dzieci - osób dożywianych jest ilością prognozowaną. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy (podyktowanych warunkami niezależnymi od Zamawiającego). W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia maksymalnie o +30 %, -30% wielkości zamówienia podstawowego przy zachowaniu ceny jednostkowej za jeden obiad. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. 5. Liczba zamówionych obiadów zostanie przekazana zamawiającemu telefonicznie każdego dnia do godz. 9.00. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 4 powodujących pomniejszenie całkowitego wynagrodzenia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umowy. 7.Wykonanie tego zadania obejmuje: 1) Przygotowanie obiadów dwudaniowych wraz z napojem, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z własnych produktów posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej oraz atrakcyjne pod względem organoleptycznym wg menu, wykazanego w załączniku nr 5 do SIWZ. 2)Ewentualna zmiana menu wskazanego w załączniku nr 5 do SIWZ może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Propozycję zmiany w/w menu Wykonawca składa pisemnie w siedzibie Zamawiającego w terminie co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem przygotowanie posiłków wg proponowanego menu. Proponowana zmiana menu nie wpływa na wysokość ceny jednostkowej za jeden obiad. Zamawiający w terminie 7 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w/w dokumentu odnosi się pisemnie do zaproponowanych zmian (akceptuje proponowaną zmianę menu lub nie wyraża na nią zgody). 3)Dostarczane obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom: a)zawartość energii powinna wynosić około 1000 kcal; b)udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30 %; c)białko stanowić ma ok.10-15 % posiłku; d)zupy należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika - przeciętna porcja zupy - od 350 do 400 g; e)drugie danie powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego- mięso, ryby, drób - porcja 100 g, produktów bogatych w węglowodany złożone - np. ziemniaki, kasza - porcja 200g lub danie typu łazanki, kluski, pierogi, naleśniki lub inne - porcja 300 g; f)sosy muszą stanowić min.50 g; g)dodatek warzywny - surówki lub jarzyny gotowane - porcja 100g; h)napój - w ilości 200 ml (kompot, sok owocowy). 4)Kryteria dodatkowe. a)dostarczanie ciepłych posiłków ( minimum 65 0C ) w atestowanych termosach do stołówki szkolnej, b)dowóz obiadów do placówki własnym transportem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, c)zapewnienie własnych przypraw, serwetek oraz koszy na odpady , d)dostarczanie posiłków w dni zajęć lekcyjnych w szkole, w godzinach: od godziny 11.00 do godziny 14.00 zgodnie z planem lekcji (lub w innych wskazanych w uzgodnieniach z dyrektorem szkoły), e)odbieranie każdego dnia niewykorzystanych składników obiadu (pozostała zupa i składniki drugiego dania) do godz. 15.00 f)zobowiązanie wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.). 8. Sprawdzanie spełnienia w/w kryteriów opisanych w ppkt 3) i 4) będzie dokonywał przedstawiciel Zamawiającego wskazany w umowie lub wybrany w sposób losowy w trakcie trwania umowy. Trzykrotne nie spełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek z w/w kryteriów skutkować będzie odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp1kartuzy.witrynaszkolna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach