Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2018-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wypracowanie Indywidualnych Planów Działania – Indywidualnych Ścieżek Reintegracji Społecznej i Zawodowej oraz poradnictwo specjalistyczne: psychologiczne, psychospołeczne, prawne, zawodowe dla Uczestników/czek projektu p.n.: „NOWE MOŻLIWOŚCI – aktywna integracja społeczno – zawodowa niepełnosprawnych Mieszkanek i Mieszkańców Gminy Goleniów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe indywidualne wsparcie poprzez wypracowanie Indywidualnych Planów Działania – Indywidualnych Ścieżek Reintegracji Społecznej i Zawodowej oraz poradnictwo specjalistyczne: psychologiczne, psychospołeczne, prawne, zawodowe dla Uczestników/czek projektu p.n.: „NOWE MOŻLIWOŚCI – aktywna integracja społeczno – zawodowa niepełnosprawnych Mieszkanek i Mieszkańców Gminy Goleniów” . 1.1. Pod pojęciem „Uczestnik/czka projektu” należy rozumieć osoby zamieszkujące na terenie Gminy Goleniów, z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.1997 r. (Dz. U. 1997 Nr 123 poz. 776) o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19.08.1994r. (Dz. U. 199 Nr 111 poz. 535) o niepełnosprawności, osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami psychicznymi - w wieku od 18 do 64 lat. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania, które są ze sobą powiązane i wzajemnie się uzupełniają. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: A) Zadanie nr 1 p.n.: „Wypracowanie Indywidualnych Planów Działania – Indywidualnych Ścieżek Reintegracji Społecznej i Zawodowej”: – kompleksowe wsparcie poprzez wypracowanie Indywidualnych Planów Działania – Indywidualnych Ścieżek Reintegracji Społecznej i Zawodowej w oparciu o przeprowadzoną diagnozę psychologiczną, predyspozycji osobowo-społecznych i zawodową oraz diagnozę i analizę środowiska w oparciu o wizyty środowiskowe dla każdego Uczestnika/czki projektu, B) Zadanie nr 2 p.n.: „Poradnictwo specjalistyczne: psychologiczne, psychospołeczne, prawne ,zawodowe”: – udzielenie indywidualnego poradnictwa specjalistycznego: psychologicznego, psychospołecznego, prawnego i zawodowego, w zależności od zdiagnozowanych i zgłaszanych przez Uczestnika/czkę problemów oraz weryfikacja i konsultacja opracowanych (w zadaniu nr 1) Indywidualnych Planów Działania – Indywidualnych Ścieżek Reintegracji Społecznej i Zawodowej z Uczestnikami/czkami projektu. Suma działań, o których mowa w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2 ma w najwyższym stopniu zaspokajać potrzeby i oczekiwania Uczestników/czek projektu, wzmacniać ich kompetencje społeczne oraz zbliżać do zatrudnienia w nowo utworzonym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) zestawienie kosztów wykonania usługi – zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) jeżeli Wykonawca chce uzyskać punkty w pozacenowym kryterium oceny ofert to musi wypełnić i załączyć do oferty wykaz doświadczenia do oceny w kryterium, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, f) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, g) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy), h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem w roku 2024-III”
Dodano: 2024-03-24 - Wykonywanie świadczeń polegających na prowadzeniu placówki na 7 łóżek, zapewniającej całodobową opiekę osobom w stanie nietrzeźwości, przebywającym na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2023-11-29 - Asystent usamodzielniania w ramach projektu Silni i Samodzielni współfinansowanego ze śr EFS w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2023-10-05 - Usługi terapeutyczne
Dodano: 2023-03-07 - Świadczenie usług opiekuńczych z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2023-01-28 - Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałcz w ich miejscu zamieszkania w roku 2023
Dodano: 2022-12-19 - Świadczenie usług opiekuńczych z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2022-12-15 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem- III” - 2022r.
Dodano: 2022-11-19 - Świadczenia zdrowotne na 2023 i 2024 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
Dodano: 2022-10-28 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem- III” - 2022r.
Dodano: 2022-10-22