Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48943488654
- Data zamieszczenia: 2023-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. +48943488654
REGON: 330920802 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie świadczeń polegających na prowadzeniu placówki na 7 łóżek, zapewniającej całodobową opiekę osobom w stanie nietrzeźwości, przebywającym na terenie miasta Koszalina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczeń polegających na prowadzeniu placówki na 7 łóżek, zapewniającej całodobową opiekę osobom w stanie nietrzeźwości, przebywającym na terenie miasta Koszalina, które na skutek nadużycia przez nie alkoholu dają swoim zachowaniem powód do zgorszenia w miejscu publicznym lub zakładzie pracy lub znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu lub zdrowiu innych osób.2. Miejscem wykonywania świadczeń, o których mowa powyżej jest Miasto Koszalin, ul. Mieszka I 16.3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowyzawartym w Rozdziale V SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:1.1) art. 108 ust. 1 ustawy PZP;Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP;1.2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.);2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej niżej wymienionymi osobami:2.1) co najmniej 1 kierownikiem zmiany z wykształceniem minimum średnim, posiadającym pisemną opinię psychologiczną o zdolności do pracy w placówce, w tym o przydatności do pracy w warunkach wymagających stosowania środków przymusu bezpośredniego;2.2) co najmniej 1 depozytariuszem z wykształceniem minimum średnim, posiadającym pisemną opinię psychologiczną o zdolności do pracy w placówce, w tym o przydatności do pracy w warunkach wymagających stosowania środków przymusu bezpośredniego;2.3) co najmniej 1 lekarzem lub co najmniej 1 felczerem;2.4) co najmniej 1 pielęgniarką, posiadającą pisemną opinię psychologiczną o zdolności do pracy w placówce, w tym o przydatności do pracy w warunkach wymagających stosowania środków przymusu bezpośredniego lub co najmniej 1 ratownikiem medycznym, posiadającym pisemną opinię psychologiczną o zdolności do pracy w placówce, w tym o przydatności do pracy w warunkach wymagających stosowania środków przymusu bezpośredniego;2.5) co najmniej 1 opiekunem zmiany z wykształceniem minimum średnim, posiadającym pisemną opinię psychologiczną o zdolności do pracy w placówce, w tym o przydatności do pracy w warunkach wymagających stosowania środków przymusu bezpośredniego;2.6) co najmniej 1 porządkowym, posiadającym pisemną opinię psychologiczną o zdolności do pracy w placówce, w tym o przydatności do pracy w warunkach wymagających stosowania środków przymusu bezpośredniego.Uwaga!Zamawiający nie dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji, o których mowa w ppkt 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem w roku 2024-III”
Dodano: 2024-03-24 - Asystent usamodzielniania w ramach projektu Silni i Samodzielni współfinansowanego ze śr EFS w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2023-10-05 - Usługi terapeutyczne
Dodano: 2023-03-07 - Świadczenie usług opiekuńczych z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2023-01-28 - Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałcz w ich miejscu zamieszkania w roku 2023
Dodano: 2022-12-19 - Świadczenie usług opiekuńczych z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2022-12-15 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem- III” - 2022r.
Dodano: 2022-11-19 - Świadczenia zdrowotne na 2023 i 2024 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
Dodano: 2022-10-28 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem- III” - 2022r.
Dodano: 2022-10-22 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem- II”
Dodano: 2022-08-07