Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg
- Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Ofiar Oświęcimskich 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 666 96 32 , fax. 74 666 06 32
- Data zamieszczenia: 2012-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Janusza Korczaka
ul. Ofiar Oświęcimskich 58 58
58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
tel. 74 666 96 32, fax. 74 666 06 32
REGON: 89004876000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach programu Cyfrowa Szkoła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres zamówienia obejmuje wyposażenie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Świebodzicach przy ul. Of. Oświęcimskich 58 w pomoce dydaktyczne w ramach programu Cyfrowa Szkoła. 2.Wykaz wyposażenia: 1) Przenośny komputer dla ucznia - LAPTOP 34 szt. Procesor dwurdzeniowy o częstotliwości 1,6 GHz, ekran 15.6 LED 1366x768, RAM DDR3 4GB, HDD 2.5cala SATA 250GB, DVD-Super Multi DL, WLAN 802.11 b/g/n@2.4GHz, Kamera 0.3 Mpikseli, system operacyjny Microsoft Windows 7,2 lata gwarancji. 2) Przenośny komputer dla nauczyciela - LAPTOP 12 szt. Procesor dwurdzeniowy o częstotliwości 2 GHz, ekran 15.6 LED 1366x768, RAM DDR3 4GB, HDD 2.5 cala SATA 500GB, DVD-Super Multi DL, dedykowana karta graficzna 500MB, WLAN 802.11 b/g/n@2.4GHz, Kamera 0.3 Mpikseli, system operacyjny Microsoft Windows 7 2 lata gwarancji. 3) Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii 2 szt. Szafka z funkcją ładowania baterii komputerów, funkcja ochronna dla sprzętu, źródło zasilania elektrycznego (w oparciu o stacje dokujące ładowania). 2 lata gwarancji. 4) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające drukowanie, kopiowanie i skanowanie 2 szt. Rozdzielczość druku 6000 x 1200 dpi w kolorze i w czerni, szybkość druku 33 str/min w trybie kolorowym, 27 str/min w czerni, tani koszt atramentu 2 lata gwarancji. 5) Drukarka laserowa 2 szt. Monochromatyczna drukarka laserowa, prędkość druku do 20 str/min. Procesor 200 MHz, 8 MB wbudowanej pamięci, 2 lata gwarancji. 6) Tablica interaktywna z systemem mocowania 2 szt. 81.7 cali Infrared, przekątna powierzchni aktywnej 78,2 cali, 4096 × 4096, palec, pisak lub wskaźnik, 2 pióra nauczycielskie, matowa przystosowana do pisani markerami suchościeralnymi, dołączone uchwyty do montażu oraz oprogramowanie, 2 lata gwarancji. 7) Urządzenie i oprogramowanie do przeprowadzenia wideokonferencji 1 szt. kamera internetowa oraz oprogramowanie, 2 lata gwarancji. 8) System do zbierania i analizowania odpowiedzi 3 szt. zestaw 32 pilotów, obsługuje pytania jednokrotnego wyboru, prawda/fałsz, tak/nie, usprawnia czasochłonne zadania, takie jak: sprawdzanie listy obecności, ocenianie testów czy zapisywanie wyników, bezprzewodowa technologia, współpraca z tabletami Mobi i MobiView, dołączone oprogramowanie, 2 lata gwarancji. 9) Głośniki 2 szt. zestaw głośników 2.1 o mocy 2x4W dla głośników satelitarnych oraz 8W dla głośnika niskotonowego (subwoofera). Pasmo przenoszenia 40 - 20000 Hz ze stosunkiem sygnału do szumu wynoszącym 75 dB. 2 lata gwarancji 10) Projektor multimedialny 1 szt. WXGA (1280x700), format 4:3 oraz 16:9, kontrast 3200:1, 2 lata gwarancji. 11) Wizualizer 2 szt. czujnik optyczny CMOS - 1.3Mpix - 2 Mpix, automatyczna regulacja ostrości, zoom cyfrowy 4X, 2 lata gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp4korczak.biposwiata.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę aplikacji ściennych z płyty MDF oraz płyt zabezpieczających ściennych i odbojnic ściennych do Żłobka nr 8 przy ul. Sądowej 6 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawę dwóch mini wieży oraz wagi osobowej ze wzrostomierzem dla dzieci do Żłobka nr 3 przy ul. Białowieskiej 27 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-59/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki i artykuły plastyczne do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-58/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część III
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część I
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa pomocy dydaktycznych- artykuły plastyczne oraz książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-45/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-44/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych- elektroniczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-46/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Żłobka nr 10 przy ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu . Znak postępowania: ZP-93/WZŻ/2015
Dodano: 2015-11-18