Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
REGON: 00051573800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie studia nagrań i montaż wieszaków szatniowych w Młodzieżowym Domu Kultury przy ulicy Łukasińskiego 68 w Częstochowie z podziałem na dwa zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie studia nagrań i montaż wieszaków szatniowych w Młodzieżowym Domu Kultury przy ulicy Łukasińskiego 68 w Częstochowie z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1 - Zakres zamówienia: a) zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń studia nagrań, b) zakup, dostawa i montaż mebli w studiu nagrań, w pomieszczeniu akustyka i w pokoju socjalnym dla pracowników studia nagrań. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji: Wykaz wyposażenia studia nagrań, pomieszczenia akustyka i pomieszczenia socjalnego oraz zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji: Meble do studia. Zadanie 2 - Wykonanie, dostawa i montaż wieszaków szatniowych w łączniku sali widowiskowej zgodnie z załącznikami do niniejszej specyfikacji: nr 6 Wieszaki_przedmiar, nr 7 Wieszaki_rysunek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: 1) Dla zadania I w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2) dla zadania II w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)dotyczy zadania 1: udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dostawy wraz z uruchomieniem sprzętu stanowiącego wyposażenie studia nagrań o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł. c)dotyczy zadania 2: udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dostawy wieszaków szatniowych wraz z ich montażem o wartości brutto co najmniej 30 000,00 zł. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a) specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5b) i 5c) specyfikacji muszą być: a) Wykaz dostaw (według załącznika nr 3 do specyfikacji - dla każdego zadania osobno) określonych w punktach 5b) i 5c) niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę, adres i telefon Zamawiającego, zakres i wartość brutto wykonanych dostaw, daty rozpoczęcia i zakończenia ich realizacji. b) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie, np. referencje. Sposób przygotowania dokumentów: 1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) specyfikacji dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu informacji multimedialnej dla PUP w Katowicach
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa komputerów do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16
Dodano: 2016-06-30 - Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego, zakup monitorów oraz pozostałego sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-28 - Zakup oprogramowania do archiwizacji danych (system do backupu danych) E/50/DTI/2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Dodano: 2016-06-08 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego ,z siedzibą w Mikołowie.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na 5 zadań
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa 64 sztuk zestawów komputerowych dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach
Dodano: 2016-04-25