Przetargi.pl
Wyposażenie sali gimnastycznej ZSP w Króliku Polskim w sprzęt i urządzenia sportowe

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355006 , fax. 013 4355765
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego 14a 14a
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355006, fax. 013 4355765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie sali gimnastycznej ZSP w Króliku Polskim w sprzęt i urządzenia sportowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej ZSP w Króliku Polskim. Wymiary sali gimnastycznej: dł, szer, wys : 24 x 12 x 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający udostępni do wglądu w swojej siedzibie dokumentację projektową obiektu. Zamawiający zaleca aby Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, - wyposażenie sali musi posiadać aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia urządzeń sportowych znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem, - gwarancja na wyposażenie i montaż 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru, - na dzień odbioru końcowego Wykonawca obowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną na cały zakres wykonanej dostawy z montażem, - w ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatną obsługę serwisową zainstalowanego wyposażenia w zakresie niezbędnym do utrzymania właściwego funkcjonowania w okresie gwarancji, - w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na terenie wykonywanych prac należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. - w czasie prac montażowych Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowane przez siebie zniszczenia i uszkodzenia oraz jest zobowiązany do ich usunięcia i przywrócenia stanu pierwotnego, - z odbioru końcowego spisany będzie protokół podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron, - w ramach zamówienia Wykonawca zapewni również transport, rozładunek, wniesienie wyposażenia do pomieszczeń, rozpakowanie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach oraz wstępne uruchomienie jeśli jest to wymagane (adres dostawy: Królik Polski, ul. Bieszczadzka 137.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach