Przetargi.pl
Opracowanie, druk i dostawa kalendarza 13 planszowego oraz trójdzielnego na rok 2013

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 43 73 900 , fax. 13 43 73 902
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie
    ul. Bieszczadzka 2 2
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 43 73 900, fax. 13 43 73 902
    REGON: 37001571000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, druk i dostawa kalendarza 13 planszowego oraz trójdzielnego na rok 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zadanie nr 1: Opracowanie, druk i dostawa kalendarza 13-planszowego na rok 2013. Nakład 3000 sztuk. Format 475x685 mm w układzie pionowym. Papier kreda gramatura 200 g. Objętość: 13 plansz obustronnie zadrukowanych; po 2 zdjęcia na 12 planszach w pełnym kolorze. Zdjęcia dostarczy Zamawiający. Dodatkowo usztywniające (plecy) z kartonu 300g. Oprawa: spirala metalowa z zawieszką oraz dodatkowy element - dowieszka adresowa w dolnej części kalendarza (doklejona lub drukowana łącznie z tzw. (plecami) w formacie 475x140 mm z adresem jednostki (plecy) kalendarza muszą być tym samym dłuższe od plansz o 140 mm). Dowieszka ta indywidualizuje kalendarz dla 27 podmiotów i musi zawierać dane teleadresowe tych jednostek. Nadruk dowieszki ma być w kolorze białym zgodnie z Księgą wizualizacji Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe dostępnej w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internetowej: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/px_~ksiega_identyfikacji03.10.pdf?page_opener=http%3A%2F%2Fbip.lasy.gov.pl%2Fpl%2Fbip%2Furegulowania_wewnetrzne, patrz str. 27 - 29. Pierwsza strona (okładkowa) winna zawierać logo Lasów Państwowych i kolaż ze zdjęć z poszczególnych stron. Awers: Zadruk pełny kolor. Zawierać winien kalendarium, zdjęcie pejzażowe z terenu Bieszczadów i małe zdjęcie w tzw. lupie, prezentujące żubry. Rewers: zadruk w skali szarości - treść edukacyjna o żubrach stosownie do pory roku (miesiąca) dostarczona przez Zamawiającego (około 4 tys. znaków) i 1-2 zdjęcia uzupełniające moduł graficznie. Zadanie nr 2: Opracowanie, druk i dostawa kalendarza trójdzielnego na rok 2013. Nakład 400 sztuk. Kalendarz musi być składany i wykonany z 4 części, część górna ma zawierać zdjęcie (zdjęcie dostarczy Zamawiający). W zdjęcie ma być wkomponowane logo LP oraz opis zdjęcia , imię i nazwisko autora zdjęcia. Podkład (plecki) pod kalendaria ma być koloru zielonego z białymi literami opisowymi: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie Wydział Logistyki Biuro Polowań Bieszczady ul. Bieszczadzka 2 38-400 Krosno Tel. +48 13 43 73 900 fax +48 13 43 73 902 e-mail rdlp@krosno.lasy.gov.pl; jagd@krosno.lasy.gov.pl strona internetowa www.krosno.lasy.gov.pl Główka kalendarza trójdzielnego ma być zafoliowana, ma być doklejona do podkładu tego kalendarza oraz ma być bez tzw. poduszki. Zdjęcie wydrukowane w pełnym kolorze. Podkład (plecki) pod kalendaria gramatura nie mniejsza niż 290g- jednostronnie powlekany. Papier na kalendarium - offset, gramatura 90 g. Kalendarium górne i dolne koloru białego, środkowe kalendarium kolor seledynowy. Kalendarium ma zawierać określenie tygodnia, dnia, miesiąca, roku. Pod datą ma się znajdować wykaz imienin i świąt (dni świąteczne koloru czerwonego, pozostałe dni kolor czarny). Kalendarium powinno zawierać wyraźnie zaznaczone fazy księżyca. Środkowe kalendarium ma zawierać zaznaczenie dnia rozpoczynającego sezon polowań na dany gatunek zwierzyny. Kolor zaznaczenia: ciemna zieleń oraz znak graficzny danego gatunku zwierzyny. Środkowe kalendarium powinno zawierać okna, do zaznaczania aktualnej daty. Sposób połączenia kalendarium z podkładem winien być trwały, umożliwiający usuwanie pojedynczych kart kalendarium, bez uszkadzania połączenia pozostałych kart. Kalendarze należy wykonać zgodnie z opracowaniem: Księga wizualizacji Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe dostępnej w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internetowej: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/px_~ksiega_identyfikacji03.10.pdf?page_opener=http%3A%2F%2Fbip.lasy.gov.pl%2Fpl%2Fbip%2Furegulowania_wewnetrzne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Krosno 19 2030 0045 1110 0000 0025 2060. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału jako załacznik do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach