Przetargi.pl
Wyposażenie sal nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej w sprzęt i aparaturę medyczną

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6
    58506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
    REGON: 29364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie sal nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej w sprzęt i aparaturę medyczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. urządzeń / aparatury medycznej z podziałem na 11 części: 1. Respirator - szt. 1. CPV: 44.61.12.00-8 2. Aparat do nieinwazyjnej wentylacji - 3 szt. CPV: 33.15.70.00-5 3. Aparat do nieinwazyjnej wentylacji z możliwością oceny stężenia tlenu – 1 szt. CPV: 33.15.70.00-5 4. Łózko wielofunkcyjne sterowane elektrycznie – 2 szt. CPV: 33.19.21.20-9 5. Łózko wielofunkcyjne z wagą – 2 szt. CPV: 33.19.21.20-9 6. Urządzenie do monitorowania przyłóżkowego – 4 szt.CPV: 33.10.00.00-1 7. Pompa infuzyjna strzykawkowa – 4 szt. CPV: 33.19.41.10-0 Pompa infuzyjna objętościowa – 4 szt. 8. Kapnograf do monitorowania przezskórnego pCO2 – 1 szt. CPV: 33.10.00.00-1 9. Nebulizator z zestawem akcesoriów – 4 szt. CPV: 33.19.00.00-8 10. Centralny system monitorowania - 1 szt. CPV: 33.19.52.00-5 11. Aparat do monitorowania NWM i diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu, umożliwiający monitorowanie następujących parametrów: przepływ powietrza, chrapanie, pozycja ciała, SpO2, HR, wysiłek oddechowy - 1 szt. CPV: 33.10.00.00-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w rozbiciu na poszczególne zadania zgodnie z poniższym: Nr pakietu Tytuł pakietu Wadium dla pakietu Pakiet nr 1 Respirator - szt. 1. 555,00 zł Pakiet nr 2 Aparat do nieinwazyjnej wentylacji - 3 szt. 810,00 zł Pakiet nr 3 Aparat do nieinwazyjnej wentylacji z możliwością oceny stężenia tlenu – 1 szt. 330,00 zł Pakiet nr 4 Łózko wielofunkcyjne sterowane elektrycznie – 2 szt. 327,00 zł Pakiet nr 5 Łózko wielofunkcyjne z wagą – 2 szt. 687,00 zł Pakiet nr 6 Urządzenie do monitorowania przyłóżkowego – 4 szt. 780,00 zł Pakiet nr 7 Pompa infuzyjna strzykawkowa – 4 szt. Pompa infuzyjna objętościowa – 4 szt. 474,00 zł Pakiet nr 8 Kapnograf do monitorowania przezskórnego pCO2 – 1 szt. 675,00 zł Pakiet nr 9 Nebulizator z zestawem akcesoriów – 4 szt. 39,00 zł Pakiet nr 10 Centralny system monitorowania - 1 szt. 270,00 zł Pakiet nr 11 Aparat do monitorowania NWM i diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu, umożliwiający monitorowanie następujących parametrów: przepływ powietrza, chrapanie, pozycja ciała, SpO2, HR, wysiłek oddechowy - 1 szt. 293,25 zł 8.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia (terminu) składania ofert, potwierdzenie zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: na konto: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 8.3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.3.3 Gwarancjach bankowych; 8.3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5 Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 10:00. 8.6 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 8.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). 8.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.12 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszej SIWZ, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp (dodatek nr 4.1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą ( art. 26 ust.2f Pzp) dołączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty (oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie): 1)aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (załacznik - dodatek nr 4.2 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów dostępny w SIWZ na stronie internetowej ww.spzoz.jgora.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach