Przetargi.pl
Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713879501 , fax. +48713120111
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48713879501, fax. +48713120111
    REGON: 931934785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: „Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6” w tym: 1) Zadanie I – Roboty remontowe budowlane i instalacji wod-kan. 2) Zadanie II – Renowacja stolarki 3) Zadanie III – Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej 2. Adres inwestycji: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks.Dz.W. Bochenka 6 3. W zakres prac wchodzić będą następujące roboty: 1) Zadanie I – roboty budowlane i instalacji wod-kan a) Rozbiórka i demontaż schodów wewnętrznych b) Demontaż krat wewnętrznych c) Uzupełnienie stropu z płyt WPS d) Uzupełnienie warstw wyrównawczych pod posadzki e) Uzupełnienie posadzek z deszczułek f) Demontaż drzwi balkonowych skrzynkowych i montaż w nowym miejscu g) Wykonanie otworów w ścianach z cegieł dla otworów okiennych i drzwiowych h) Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych i) Montaż nowych drzwi wewnętrznych j) Montaż okna podawczego k) Renowacja parkietów l) Wykonanie gładzi na sufitach i ścianach - opcja m) Malowanie sufitów i ścian n) Malowanie rur i grzejników stalowych o) Wymiana podłóg z paneli p) Montaż przyborów sanitarnych (zlewozmywak, umywalka, baterie czerpalne) wraz z wykonaniem podejść instalacyjnych 2) Zadanie II – Renowacja stolarki a) Renowacja belek drewnianych sufitowych – czyszczenie na miejscu mechaniczne, uzupełnienie ubytków i uszkodzeń drewnianymi elementami wklejanymi klejem poliuretanowym, czyszczenie mechaniczne z farb, malowanie podkładem z odrobaczaniem, impregnowanie, trzykrotne malowanie farbą do drewna. b) Renowacja stolarki drzwiowej - wymiana wszystkich klamek, zamków, opcjonalnie wymiana zawiasów w niektórych drzwiach w przypadku ich uszkodzenia, wymiana wszystkich wstawek ozdobnych i uzupełnienie ich brakującymi drewnianymi elementami wklejanymi klejem poliuretanowym, uzupełnienie ubytków i uszkodzeń w drzwiach i ościeżnicach drewnianymi elementami wklejanymi klejem poliuretanowym, odnowienie, malowanie ewentualne uzupełnienie lub wykonanie drewnianych opasek wokół ościeżnic drzwi. 3) Zadanie III – Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej a) Wymiana rozdzielnicy głównej i montaż wyłącznika p.poż b) Wymiana okablowania na parterze budynku c) Wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych d) Ułożenie nowego okablowania strukturalnego wraz z montażem nowych gniazd teleinformatycznych i zasilających stanowiska komputerowe e) Montaż i uruchomienie szafy krosowniczej 4. Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) przedmiary robót, 2) projekt remontu budynku Starostwa Powiatowego, 3) rysunki techniczne – szkice instalacji elektrycznej, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie I - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2) Zadanie II - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 3) Zadanie III – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy zapłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, Wydział Finansowy pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (Formularz nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu); formularz ofertowy – wg. formularza nr 1; kosztorys ofertowy w formie uproszczonej dla Zadania I/ Zadania II/Zadania III; tabela elementów rozliczeniowych – wg. formularza nr 7 ; protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej – wg. formularza nr 9; pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach