Przetargi.pl
Wyposażenie PSZOK w Zakładzie Usług Technicznych Sp. z o.o. w Gminie zagórz

Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4561500 , fax. 0-134651505
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o.
    ul. Bieszczadzka 5
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4561500, fax. 0-134651505
    REGON: 37026971200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.zagorz.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zmawiający o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt. b, c, d PZP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie PSZOK w Zakładzie Usług Technicznych Sp. z o.o. w Gminie zagórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zdanie 1: Dostawa n/w kontenerów i pojemników na odpady do Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o. 38-540 Zagórz ul. Bieszczadzka 5: 1. 3 szt skrzyniopalet na zużyte akumulatory/ filtry olejowe/opakowania po olejach o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 2. 6 szt. pojemników plastikowych na odpady niebezpieczne (lekarstwa, baterie) o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 3. 10 szt. pojemników plastikowych 1,1m3 na odpady segregowane (plastiki, papier) o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B.. 4. 3 szt. pojemników na zużyty olej 600 l o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. . 5. 2 szt. kontenerów na gruz (typu KP-5) o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 6. 1 szt. kontener na odpady budowlane (typu KP-10) o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 7. 4 szt. kontenerów szczelnych na odpady typu bio (typu KP-16) o minimalnych parametrach : określonych w załączniku 1 B. 8. 2 szt pojemników na świetlówki o parametrach minimalnych określonych w załączniku 1 B. Zdanie 2: Dostawa n/w wyposażenia warsztatowego do Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o. 38-540 Zagórz ul. Bieszczadzka 5: 1. 4 szt. stołów warsztatowych o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 2. 2 szt regałów paletowych o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. Zdanie 3: Dostawa n/w narzędzi warsztatowych do Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o. 38-540 Zagórz ul. Bieszczadzka 5: 1. 2 szt. szafek narzędziowych – wózek warsztatowy z narzędziami o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 2. 2 szt. wiertarko – wkrętarki ręczne akumulatorowe o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 3. 2 szt. szlifierki taśmowe akumulatorowe o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B. 4. 2 szt. szlifierki kątowe akumulatorowe o minimalnych parametrach : określonych w załączniku 1 B. 5. 2 szt. multimetrów cyfrowych o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1 B.: UWAGA!!! Zamawiający żąda na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w pkt. 3.1 SIWZ oraz w załączniku nr 1B do SIWZ – Wymagania techniczne wyposażenia , aby do oferty Wykonawca przedłożył karty charakterystyki producenta oferowanego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: Zadanie 1 w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 ). Zadanie 2 w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100 ). Zadanie 3 w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100 ). 9.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Zakład Usług Technicznych Sp. z o.o. ul. Bieszczadzka 5, 38-540 Zagórz PEKAO S.A. I Oddział Sanok, Nr rachunku: Nr 81 1240 2340 1111 0010 4445 8574 z adnotacją: „Wadium na: ZUT/PSZOK/1/2019 - zadanie nr …”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sporządzony i wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy: 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ; 3) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, 4) w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) kartę charakterystyki producenta oferowanego przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach