Przetargi.pl
Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lesku

LESKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP Z O.O. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, Przemysłowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134696657, 134696657
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: LESKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP Z O.O.
    Przemysłowa 11
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 134696657, 134696657
    REGON: 180482670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpklesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lesku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lesku zlokalizowanego na działce nr ew. 1391/37 przy ul. Przemysłowej w Lesku. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części obejmujące swym zakresem: Część 1: „ Dostawa kontenerów i pojemników na odpady do Leskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., 38-600 Lesko, ul. Przemysłowa 11, w tym dostawa: 1. 10 szt pojemników 1100 l kolor niebieski na papier 2. 10 szt pojemników 1100 l kolor brązowy na bioodpady 3. 10 szt pojemników o pojemności 1,5 m3 koloru zielonego na szkło kolorowe 4. 10 szt pojemników o pojemności 1,5 m3 koloru białego na szkło bezbarwne 5. 10 szt pojemników o pojemności 1,5 m3 typu siatkowego na odpady 6. 10 szt pojemników o pojemności 110 l w wykonaniu metalowym 7. 10 szt pojemników o pojemności 1100 l kolor dowolny Część 2: „Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego do Leskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., 38-600 Lesko, ul. Przemysłowa 11” w tym dostawa: 1. 1 szt – wyrzynarki akumulatorowej z 2 szt akumulatorów o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1B 2. 1 szt – zestawu szlifierki kątowej akumulatorowej i młotowiertarki akumulatorowej z 4 szt akumulatorów o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1B, 3. 1 szt – wiertarko-wkrętarki akumulatorowej z 2 szt akumulatorów o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1B 4. 1 szt – wiertarko-wkrętarki akumulatorowej z 2 szt akumulatorów oraz ładowarką o minimalnych parametrach określonych w załączniku 1B 5. 1 szt – akumulatorowej ręcznej pilarki tarczowej 165 mm z 2 szt akumulatorów i ładowarką 6. 1 szt – stół warsztatowy o wymiarach 1500mmx780mmx830mm 7. 1 szt – wózek narzędziowy 16-sto szufladowy z wyposażeniem ( co najmniej 447 elementów) 8. 1 szt – zestaw narzędzi ze stali chromowo-wanadowej (co najmniej 127 elementów w walizce) 9. 1 szt – imadło 100 mm z podstawą obrotową 10. 1 szt – zestaw frezów do drewna ( co najmniej 35 elementów) 11. 1 szt – podnośnik hydrauliczny 2 t 12. 1 szt – wiertarka bez udaru 2. Miejsce realizacji zamówienia: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lesku, ul. Przemysłowa. 3. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają minimalny dopuszczalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych tj. zaproponowanie produktów, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego, o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego (pochodzącego z bieżącej produkcji) i spełniającego wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich (UE). 5. Zamawiający informuje, iż na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia w/w dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki określone w SIWZ. 6. Zamawiający pod pojęciem "dostawa" rozumie sprzedaż, dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego, jego rozładunku oraz jego wniesienia w miejsce wskazanym przez Zamawiającego, w czasie i miejscu ustalonym z upoważnionym przez Zamawiającego pracownikiem. 7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę przedmiotu umowy. 8. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1 w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), Część 2 w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku56 1130 1105 0005 2490 6820 0001 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GO.45/2.2020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.) 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.b)Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ,c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach