Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport i wniesienie) pomocy dydaktycznych w celu wyposażenia pracowni mechatroniki samochodowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom. 2. Przedmiot dostawy obejmuje: 1) stanowisko symulacji sieci CAN BUS w układzie komfortu, 2) system regulacji siły hamowania ABS, 3) SRS - system bezpieczeństwa biernego, 4) panel dydaktyczny-stanowisko testowania alternatorów z modułem do rozruszników, 5) stanowisko robocze pracowni zawodowej jednofazowe. 3. Szczegółowy opis wraz z ilością zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do siwz. 4. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie Zamawiającego) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na dostarczony przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga instruktażu z zakresu obsługi stanowisk bezpośrednio po dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty – załącznik nr 1 do siwz 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do siwz oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2.Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej). 3.Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zw. z brakiem warunków szczegółowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach