Przetargi.pl
„Stanowisko kontrolno-diagnostyczne autobusów” dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, ul. Drzymały
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 215 91 78 , fax. 32 215 43 13
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach sp. z o.o.
    ul. Drzymały 16
    43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 215 91 78, fax. 32 215 43 13
    REGON: 24344860800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pkm.czechowice-dziedzice.pl, http://www.bip.pkm.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Stanowisko kontrolno-diagnostyczne autobusów” dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w celu realizacji zadania pod nazwą „Stanowisko kontrolno-diagnostyczne autobusów” dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o. Zakres zamówienia obejmuje zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, w tym praw autorskich oraz licencji, a także dostarczenie, montaż i uruchomienie stanowiska kontrolno-diagnostyczne wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami. Wszystkie elementy stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dostarczone Zamawiającemu stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: 1. Wszystkie elementy doposażenia stanowiska kontrolno-diagnostycznego muszą być elementami fabrycznie nowymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający wszelkie wymogi Zamawiającego w zakresie parametrów technicznych określony jest w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ i stanowi jej integralną część. Odbiór stanowiska kontrolno-diagnostycznego nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru technicznego zgodnie z terminami określonymi w umowie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamontować i uruchomić stanowisko kontrolno-diagnostyczne wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres na własny koszt i własne ryzyko. Szczegółowe uwarunkowania realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza równoważne systemy odniesienia. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane, urządzenia (wyposażenie) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wszelkie użyte w dokumentacji opisowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów i nie są wskazaniem określonego producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów, urządzeń niż określone w dokumentacji opisowej o parametrach nie gorszych od wymaganych. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na równoważne systemy odniesienia, normalizacje lub certyfikację w stosunku do dokumentacji opisowej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby konstrukcja wszystkich urządzeń, podzespołów, elementów stanowiska kontrolno-diagnostycznego wraz z wszystkimi elementami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, rozwiązania techniczne oraz zastosowane oprogramowanie gwarantowało co najmniej 10 lat użytkowania. Zastosowane rozwiązania techniczne muszą być sprawdzone, a ich niezawodność musi być potwierdzona w co najmniej 3 letnim okresie eksploatacji. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 1Działu XIV SIWZ. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 1 Działu XIV SIWZ. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 6. Zamawiający zaznacza, iż Wykonawca powinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami. 7. Zamawiający przypomina, iż na podstawie art. 89 ust.1 pkt7b ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego ING Bank Śląski SA Oddział Czechowice-Dziedzice nr konta: 53 1050 1070 1000 0024 3074 5147. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopie wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Znak referencyjny: 04/2018/UE”. 9. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy załączyć do oferty. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych”. f) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. g) z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacje np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 11. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może być wystawiona na wszystkich członków konsorcjum lub na jednego z nich np. na lidera. Brak podania w treści gwarancji partnera nie ma znaczenia dla oceny skutków prawnych udzielonej gwarancji. Dotyczy to również wadium wniesionego w formie pieniężnej (wystarczy, że wniesie je jeden członek konsorcjum np. lider). 12. Wadium zostanie zwrócone w terminach unormowanych w art. 46 ustawy Pzp. 13. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) został wykluczony z postępowania, c) jego oferta została odrzucona. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej JDZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne JDZ dla każdego z tych podmiotów; b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne JDZ dla tych podwykonawców; d) dokumenty wyżej wymienione muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu; e) w JDZ należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, niewymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty, 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.pkm.czechowice-dziedzice.pl w zakładce Zamówienia publiczne informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Oferta powinna składać się z: 1) formularza ofertowego - zgodnego z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwanego dalej JDZ) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnego z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - jeżeli dotyczy; 4) pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5) Dowód wniesienia wadium. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach