Urząd Gminy w Karsinie ogłasza przetarg
- Adres: 83440 Karsin, ul. Długa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 873 322 , fax. 586 873 120
- Data zamieszczenia: 2018-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karsinie
ul. Długa 222
83440 Karsin, woj. pomorskie
tel. 586 873 322, fax. 586 873 120
REGON: 53966700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni w monitory interaktywne dla jednostek oświatowych Gminy Karsin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu (monitorów interaktywnych) do pracowni szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Karsin, powiat kościerski tj.: - Zespół Szkół Nr 1 w Karsinie, ul. Długa 167, 83-440 Karsin; - Zespół Szkół Nr 2 w Wielu, ul. Wicka Rogali 7, 83-441 Wiele; - Szkoła Podstawowa w Osowie, ul. Wielewska 23, 83-440 Karsin; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ Lista zakupów-wyposażenie pracowni oraz Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Wymienione w Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ oraz Specyfikacji technicznej wyposażenie, sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, fizyka, geografia, matematyka szkoła podstawowa, matematyka gimnazjum, przyroda, logopedia w Zespole Szkół Nr 1 w Karsinie, ul. Długa 167, 83-440 Karsin; b) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, fizyka, geografia, matematyka szkoła podstawowa, matematyka gimnazjum, przyroda, logopedia w Zespole Szkół Nr 2 w Wielu, ul. Wicka Rogali 7, 83-441 Wiele; c) dostawę wyposażenia do pracowni: matematyka szkoła podstawowa, przyroda, w Szkoła Podstawowej w Osowie, ul. Wielewska 23, 83-440 Karsin; miejscem dostaw FRANCO są pracownie wymienione powyżej. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Okres gwarancji: 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2023-12-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I EKONOMII POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ ORAZ ZE SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
Dodano: 2023-12-21 - MiniPAKT - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa multimedialnych pomocy naukowych do przedszkola miejskiego w Skórczu, w ramach projektu pt. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Mieście Skórcz” (II postępowanie) w podziale na części.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa systemu konferencyjnego z automatycznym śledzeniem obrazu rozmówcy do sali nr 155 Gmach Główny (sala Rady Wydziału) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia użytkowników na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska.
Dodano: 2021-06-02 - Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych, tabletów graficznych, dysków zewnętrznych w trzech częściach, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2021-01-29 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa urzadzeń multimedialnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-09-18