Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni szkolnych w pomoce dydaktyczne w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 części

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni szkolnych w pomoce dydaktyczne w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pracowni szkolnych w pomoce dydaktyczne w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 części. Część 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Lubomierzu i w Pławnej wg. specyfiki określonej w załączniku 6 A (pomoce dydaktyczne typu liczenie i rozwiązywanie zadań ćwiczenia, cylindry miarowe, zestaw wprowadzający do optyki, fantom dziecięcy, klocki, gry edukacyjne, quizy, programy multimedialne do pracy z dziećmi, oprogramowania do nauki, przyrządy rehabilitacyjne, zestawy edukacyjne). Część 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Lubomierzu wg. specyfiki określonej w załączniku 6 B (pomoce dydaktyczne typu zestawy gier dydaktycznych, zestawy układanek i mozajek dydaktycznych). Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Pławnej wg. specyfiki określonej w załączniku 6 C (Pomoce dydaktyczne typu figury przestrzenne, zestaw do badania objętości, program profilaktyczno - wychowawczy dla uczniów). Część 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Pławnej wg. specyfiki określonej w załączniku 6 D (Pomoce dydaktyczne typu zestaw do badania powietrza, wody, minerałów, taśma miernicza, edukacyjna mapa podłogowa, modele komórek) Część 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkoły podstawowych w Pławnej wg. specyfiki określonej w załączniku 6 E (Pomoce dydaktyczne typu stolik ułatwiający rozwijanie zdolności motorycznych dziecka, układanki wzrokowe, gra terapeutyczna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A, 6B, 6 C, 6 D i 6E do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe informacje dotyczące zamówienia znajdują się w SIWZ w punkcie 3. Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo do reprezentowania - jeżeli zachodzi taka potrzeba, Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach