Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 1589128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Piaseczno. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Piaseczno, powiat piaseczyński tj. Szkoła Podstawowa w Złotokłosie, Szkoła Podstawowa w Jazgarzewie, Szkoła Podstawowa nr 5 w Piasecznie; b) montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Jazgarzewie, ul. Szkolna 10, 05-502 Jazgarzew. b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Złotokłosie, ul. Romualda Traugutta 10, 05-504 Złotokłos c) dostawę wyposażenia do pracowni przyrodniczej, w Szkole Podstawowej nr 5 w Piasecznie, ul. Szkolna 14, 05-500 Piaseczno d) miejscem dostaw FRANCO są pracownie wymienione powyżej. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Podział na zadania: 1. Zadanie 1: IT - inne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 1-10) 2. Zadanie 2: IT - komputery przenośne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.11-15) 3. Zadanie 3: IT Zestaw multimedialny, monitor interaktywny (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 16-17) 4. Zadanie 4: Mapy, globusy, przewodniki, atlasy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 18-24) 5. Zadanie 5: Modele, plansze przyrodnicze (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 25-27) 6. Zadanie 6: Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 28-51) 7. Zadanie 7: Pomoce matematyka (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 52-110) 8. Zadanie 8: Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 111-149) 9. Zadanie 9: Przyrządy, urządzenia, preparaty do obserwacji (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 150-168) 10. Zadanie 10: Sprzęt laboratoryjny i pomocniczy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 169-218) Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 5 do SIWZ); 4) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 6) zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy). 7) DOTYCZY OFERT CZĘŚCIOWYCH, NR 1,2,3. Dokumenty określone w punkcie 9.8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i narzędzi do terapii siedleckich szkół w ramach Rządowego programu na lata 2020-2024 - „Aktywna tablica”
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych dla siedleckich szkół w ramach wsparcia na realizację zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury - "Laboratoria przyszłości".
Dodano: 2022-07-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych do CLVIII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Księżnej Izabeli Czartoryskiej przy ulicy Stefana Szolc-Rogozińskiego 2 w Warszawie, w ramach projektu „W Czartoryskiej na Ursynowie uczymy się efektywnie”
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa pomocy dydaktycznych do CLVIII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Księżnej Izabeli Czartoryskiej przy ulicy Stefana Szolc-Rogozińskiego 2 w Warszawie, w ramach projektu „W Czartoryskiej na Ursynowie uczymy się efektywnie”
Dodano: 2020-09-02 - Dostawa pomocy dydaktycznych do projektu Młodzi kompetentni - zajęcia dla młodzieży szkolnej
Dodano: 2020-03-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu SZKOŁY z DUCHEM CZASU – wsparcie rozwoju edukacji szkół powiatu węgrowskiego
Dodano: 2020-01-05 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu Pt. „ABC… Uczę się…,
Dodano: 2019-07-29 - „Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w ramach projektu Pt. „ABC… Uczę się…”,
Dodano: 2019-07-26 - „Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych - do Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonce w ramach projektu ABC… Uczę się…”
Dodano: 2019-07-24 - Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu "Piaseczyńskie szkoły przyszłości " współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2019-07-11