Gmina Latowicz ogłasza przetarg
- Adres: 05334 Latowicz, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7521080 w. 15 , fax. 025 7521080 w. 29
- Data zamieszczenia: 2018-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Latowicz
ul. Rynek 6
05334 Latowicz, woj. mazowieckie
tel. 025 7521080 w. 15, fax. 025 7521080 w. 29
REGON: 71158273000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://latowicz.samorzady.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-II postępowanie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ -lista zakupów. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-180/2023
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-108/2023
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-108/2023
Dodano: 2023-09-01 - Doposażenie szkół i placówek kształcenia zawodowego w sprzęt i materiały dydaktyczne do realiz.kształcenia w ZS Nr 1 i w CEZiU „Kopernik” w Wyszkowie w ramach projektu„Dobre kompetencje-lepszy start”
Dodano: 2023-06-16 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety znak sprawy AEZ/S-020/2023
Dodano: 2023-04-21 - Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety znak sprawy AEZ/S-020/2023
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa wyposażenia dla szkół w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
Dodano: 2022-07-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia w Zespole Szkół nr 1 im. Melchiora Wańkowicza w Błoniu w ramach projektu pn.: „Umiejętności, kwalifikacje i praca” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu”, działania 10.3 „Doskonalenia zawodowe”, poddziałania 10.3.1 „Doskonalenia zawodowe uczniów”
Dodano: 2022-04-20 - Dostawa pomocy do programowania przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa pomocy do programowania przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części
Dodano: 2020-12-29