Białostocki Park Naukowo-Technologiczny ogłasza przetarg
- Adres: 15-085 Białystok, Ul. Branickiego 9
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 869 62 43 , fax. 85 869 62 43
- Data zamieszczenia: 2013-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
Ul. Branickiego 9 9
15-085 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 869 62 43, fax. 85 869 62 43
REGON: 20044533900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpnt.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie podstawowe wnętrza przy ul. Sienkiewicza 9 w Białymstoku na potrzeby Współpracowni przestrzeni współpracy klasy kreatywnej miasta Białegostoku w ramach Inkubatora Technologicznego Białostockiego Parku Naukowo - Technologicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia jest : 1)wykonanie, sprzedaż oraz dostarczenie wraz z montażem przez Wykonawcę Zamawiającemu mebli wg. autorskich projektów, 2)wykonanie grafiki satyrycznej na ścianach Współpracowni - szczegółowy opis z wyszczególnieniem asortymentu, wymiarów, ilości oraz wymagań ogólnych i opis techniczny został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Wykonawca dostarczy i dokona montażu mebli oraz wykona grafiki satyryczne w lokalu Współpracowni na ul. Sienkiewicza 9 w Białymstoku, w tym również dokona podłączenia niektórych elementów do instalacji mediów z niezbędnymi elementami łączącymi oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 3.Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w pomieszczeń, do których będą dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia. 4.Oferowane meble mają być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski oraz powinny posiadać: 1)Sklejka - atest higieniczności w klasie E-1, 2)Tapicerka siedzisk - atest higieniczności; 3)Tapicerka siedziska - atest trudnopalności, 4)Drabina - atest bezpieczeństwa wg. normy EN 131 Ww. atesty Wykonawca winien dostarczyć razem z protokołem zdawczo - odbiorczym. 5.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy dokona niezbędnych pomiarów w pomieszczeniach i uzgodni ostateczną lokalizację mebli. Udostępnienie pomieszczeń do pomiarów odbędzie się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym oraz z projektantem szczegółów konstrukcyjnych poszczególnych mebli oraz dokładnej kolorystyki każdego elementu wyposażenia meblowego tj. kolorystyki sklejki, płyty wiórowej, siedzisk, krzeseł, materacy, itp., z zastrzeżeniem prawa wyboru przez Zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych w szczególności drzwi i ościeżnic przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia (obicia, zarysowania ścian oraz drzwi) powstałe w wyniku wykonania czynności związanych z montażem Wykonawca usunie na własny koszt. 8.W przypadku gdy w szczegółowym opisie zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej - stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania materiałów (wyrobów) równoważnych w stosunku do materiałów (wyrobów) określonych w szczegółowym opisie zamówienia, a w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustaw Pzp, tj. musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 9.Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia 10.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w SIWZ, załącznikach w szczególności w istotnych postanowieniach umowy. 11.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców oraz inne podmioty. 12.Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym, na każdym etapie realizacji przedmiotu poszczególnej umowy. 13.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji o Zamawiającym i jego jednostce organizacyjnej uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy od Zamawiającego i jego jednostki organizacyjnej oraz od instytucji i osób z nim związanych jakimkolwiek stosunkiem faktycznym lub prawnym. 14.Wykonawca wykaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez pod Wykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście. 15.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu:Akcelerator innowacji, kooperacji i przedsiębiorczości akademickiej BPN-T. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na okres związania z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpnt.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-04-29 - SZP 3820 - 18/16 DOSTAWA WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU III PRYCHOGERTIATRII
Dodano: 2016-04-25 - AZP/261/D/36/AZ-231/4/MEBLE-3/2016 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części.
Dodano: 2016-04-15 - Nr sprawy: AZP/261/D/17/TIN/SWI/M1-Zakład Stomatologii Zintegrowanej/2016 Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2016-02-26 - AZP/261/D/11/AZ-231/4/MEBLE-1/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do Działu Spraw Studenckich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa wyposażenia Kliniki Pediatrii i Nefrologii, Dziennego Oddziału Onkologicznego, Dziennego Oddziału Psychiatrycznego, pokoju socjalnego Kliniki Rehabilitacji oraz regałów magazynowych do archiwum dokumentacji medycznej PN-40/15/29
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa wyposażenia SZP 3820 - 38/15
Dodano: 2015-12-03 - AZP/261/D/116/AZ-231/4/MEBLE-5/2015 -dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 4 części
Dodano: 2015-11-13