Gmina Bolków ogłasza przetarg
- Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
- Data zamieszczenia: 2014-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
ul. Rynek 1 1
59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
REGON: 39076788300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Bolków w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bolków, dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Bolkowie oraz przy Szkole Podstawowej w Kaczorowie poprzez zakup, dostawę i montaż: - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - wyposażenia kuchni, - mebli i rolet okiennych, - wyposażenia wypoczynkowego dla dzieci, - wyposażenia szatni, - zabawek i pomocy dydaktycznych, - artykułów plastycznych, - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zabezpieczenia grzejników, - sprzętu ICT (komputerowy i RTV). Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu umowy w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 2a do SIWZ, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj.: - Szkoła Podstawowa w Bolkowie, ul. Bolka 8b, 59-420 Bolków - Szkoła Podstawowa w Kaczorowie, Kaczorów, Plac Pollaka 14 Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia winny posiadać odpowiednie świadectwa, certyfikaty lub atesty podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że produkty te są dopuszczone do stosowania w szkołach i odpowiadają określonym normom. Przedmiot zamówienia misi być fabrycznie nowy, a jego poszczególne elementy kompletne, złożone lub zamontowane zgodnie z instrukcją producenta oraz musi posiadać wszelkie właściwości pozwalające użytkować go zgodnie z jego przeznaczeniem. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 2a do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca do dnia 30 listopada 2014 roku winien dostarczyć wyposażenie na minimum 75% wartości całego zamówienia. W tym też terminie należy dokonać odbioru częściowego przedmiotu zamówienia, złożyć fakturę i dokonać rozliczenia. - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji. - Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego, przy czym warunki gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie będą zgodne w gwarancjami udzielonymi przez producentów. Uprawnienia gwarancyjne wystawione przez producentów należy przenieść na Zamawiającego. - W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji jest faktura zakupu. - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. - Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. - Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej, najpóźniej w dniu odbioru końcowego, dokumentację powykonawczą, czyli dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji na dostarczony sprzęt, meble i pomoce dydaktyczne, odpowiednie świadectwa, certyfikaty lub atesty podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone elementy wyposażenia są dopuszczone do stosowania w szkołach i odpowiadają określonym normom. - Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego ofertę wybrano przedłoży Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. Ewentualne podane w załączniku nr 2a do niniejszej SIWZ nazwy własne, znaki towarowe lub specyficzne nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów danego produktu, w każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach (technicznych, wizualnych lub wielkościowych) takich samych lub wyższych (lepszych) w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować wszelkie koszty łącznie z dostawą i montażem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Gwarancja winna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać między innymi następujące elementy: kwota gwarancji, termin ważności - nie krótszy niż termin związania ofertą oraz pełną nazwę zadania, którego dotyczy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 3 listopada 2014 roku do godziny 09:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę aplikacji ściennych z płyty MDF oraz płyt zabezpieczających ściennych i odbojnic ściennych do Żłobka nr 8 przy ul. Sądowej 6 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawę dwóch mini wieży oraz wagi osobowej ze wzrostomierzem dla dzieci do Żłobka nr 3 przy ul. Białowieskiej 27 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-59/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki i artykuły plastyczne do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-58/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część III
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część I
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa pomocy dydaktycznych- artykuły plastyczne oraz książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-45/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-44/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych- elektroniczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-46/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Żłobka nr 10 przy ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu . Znak postępowania: ZP-93/WZŻ/2015
Dodano: 2015-11-18