Urząd Gminy w Zabrodziu ogłasza przetarg
- Adres: 07-230 Zabrodzie, ul. Wł. St. Reymonta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 757 12 28 , fax. 029 757 12 61
- Data zamieszczenia: 2019-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Zabrodziu
ul. Wł. St. Reymonta 51
07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie
tel. 029 757 12 28, fax. 029 757 12 61
REGON: 55059700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zabrodzie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wyposażenie kuchni w budynku szkoły w Adelinie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie i montaż urządzeń w kuchni w budynku szkoły w Adelinie oraz serwis gwarancyjny przez okres nie krótszy niż 2 lata. Wykaz urządzeń wyposażenia kuchni zawiera załącznik nr 4 do SIWZ Urządzenia powinny odpowiadać wymaganiom ogólnym art.3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 Z dnia 13.11.2004, str.4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str.14) oraz : 1. posiadać deklarację CE; 2. być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 3. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim; 4. posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39314000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) kosztorysy ofertowe. W terminie 3 dni, od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji na stronie internetowej dotyczących: 1) kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - Wykonawca przekłada oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni ( zgodnie z art.26 ust. 2 Pzp) : - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanych lub wykonywanych co najmniej dwóch zamówień obejmujących wyposażenie i montaż urządzeń kuchni zbiorowego żywienia na wykonaniu o wartości co najmniej 100 000,00zł każda, - dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości 100 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa - doposażenie i wymiana sprzętu gastronomicznego w stołówce wojskowej Akademii Sztuki Wojennej
Dodano: 2024-01-14 - Dostawa, doposażenie i wymiana sprzętu gastronomicznego w stołówce wojskowej Akademii Sztuki Wojennej
Dodano: 2023-10-12 - „Zakup urządzeń gastronomicznych – zadanie inwestycyjne”
Dodano: 2023-01-29 - „Zakup urządzeń gastronomicznych – zadanie inwestycyjne”
Dodano: 2022-11-17 - Odnowienie parku maszyn i urządzeń – Karczma „Mazowsze”
Dodano: 2022-10-25 - Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby pomieszczeń szkoleń i pokazów kulinarnych (klasopracowni) w siedzibie NIZP-PZH budynek „C” przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
Dodano: 2020-10-14 - „Projektowanie i rozbudowa szkoły w Nowych Iganiach (2019s-2020)”
Dodano: 2020-08-27 - Dostawę sprzętu gastronomicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Dodano: 2019-10-29 - Dostawę gastronomicznego ciągu wydawczego wraz z dodatkowym wyposażeniem oraz elektronicznego jadłospisu dla stołówki wojskowej w 42 BLSz w m. Radom
Dodano: 2019-09-05 - Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Międzyzdroje
Dodano: 2019-03-15