Przetargi.pl
Wyposażenie Klubu dziecięcego w Gołębiewku

Gmina Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Witosa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 70 20 , fax. 243 557 021
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kutno
    ul. Witosa 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 70 20, fax. 243 557 021
    REGON: 61101574400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminakutno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Klubu dziecięcego w Gołębiewku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Wyposażenie Klubu dziecięcego w Gołębiewku” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Utworzenie w 2020 roku 23 nowych miejsc opieki w Klubie Dziecięcym w Gołębiewku, Gołębiewek Nowy 54.” Inwestycja realizowana jest ze środków własnych oraz dofinansowania w ramach Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch +. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Klubu dziecięcego w Gołębiewku, m.in. do sali zabaw, szatni oraz pomieszczenia socjalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań został przedstawiony w załączniku nr 5 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zestawieniem wartości kosztorysowej. 1.2. Dostarczone meble, urządzenia (m.in. meble, leżaki, materace, sprzęty RTV i AGD) muszą być: 1.2.1. produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, posiadające wszelkie atesty i certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami określonymi obowiązującym prawem dotyczącymi mebli i wyposażenia do żłobka, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym użytkowania przez dzieci w wieku do lat 3, odpowiednio oznaczone symbolem CE, spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i zagwarantować wyposażenie dobrej jakości wyrobów PN-EN, posiadać atest higieniczny; 1.2.2. sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku; 1.2.3. wolne od wad fizycznych i prawnych. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dokonanie przez Wykonawcę samodzielnej weryfikacji podanych przez Zamawiającego wymiarów mebli i ich elementów oraz rolet wchodzących w skład Przedmiotu zamówienia. Wymiary podane przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia wraz z zestawieniem wartości kosztorysowej – Załącznik nr 5 do SIWZ, są jedynie orientacyjne i mają służyć jako informacje pomocnicze do wyceny elementów wyposażenia. Rzeczywiste wymiary mogą się różnić + / - 2 cm. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie oględzin miejsca wykonania Przedmiotu zamówienia, w tym dokonywanie pomiarów pomieszczeń i istniejącego wyposażenia, po wcześniejszym uzgodnieniu daty i terminu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1.3.1. załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy; 1.3.2. rozruch urządzeń i instalacji, programowanie; 1.3.3. szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia; 2. ubezpieczenie wyposażenia na czas realizacji zamówienia. Zamawiający wskazuje, że składając ofertę Wykonawca musi uwzględnić wytyczne w sprawie minimalnej gwarancji na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczone wyposażenie, prace montażowe, zamontowane urządzenia i wykorzystane materiały. 3. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją, tj. załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 4. Wszelkie użyte w projektach, specyfikacjach technicznych odniesienia do norm mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych. 5. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp w takim przypadku dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze. Wykonawca, który powołuje się na równoważne systemy odniesienia w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia jest obowiązany zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest: 1.1. wraz z ofertą złożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem atesty i certyfikaty, karty gwarancyjne lub inne dokumenty, dopuszczające dane materiały lub urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. lub 1.2. przed rozpoczęciem dostaw uzyskanie akceptacji Zamawiającego dostarczając odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty, dopuszczające dane materiały lub urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 6. Wykonawca po zawarciu Umowy w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy, uzgodni harmonogram dostawy przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zastosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. 9. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji Przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 39161000-8 Meble przedszkolne 39130000-2 Meble biurowe 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nim związane, i ich części 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 39314000-6 Przemysłowy sprzęt kuchenny 37520000-9 Zabawki 32300000-6 Odbiorniki telewizyjne i radiowe 38651000-3 Aparaty fotograficzne 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki 39713100-4 Zmywarki do naczyń 39515410-2 Rolety wewnętrzne 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2 000,00 PLN (obliczone od wartości netto i zaokrąglona w dół do pełnych złotych) słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 2. Forma wadium 2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1.1. pieniądzu; 2.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.1.3. gwarancjach bankowych; 2.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019, poz. 310). 2.2. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BS Kutno 27 9021 0008 0010 6021 2000 0005 Do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3.2. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach, należy złożyć w oryginale wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą). 3.3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Termin wniesienia wadium. 4.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 6.11.2020 r. godz. 14:20. 4.2. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 4.3. Za skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, którego dokument w oryginale (gwarancja, poręczenie) został złożony wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6 pkt 6.2. 5.2. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów: 1. składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.1. na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 1.2. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2 (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ); 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2 (załącznik nr 3 do SIWZ); 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 1.6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach