Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla przedszkola w Niechcicach

Gmina Rozprza ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, ul. 900-lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6496574, 6496108 w. 14 , fax. 446 158 006
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozprza
    ul. 900-lecia 3
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 044 6496574, 6496108 w. 14, fax. 446 158 006
    REGON: 59064800800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla przedszkola w Niechcicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla przedszkola w Niechcicach” Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 następujące części: Część 1 – Dostawa wraz z montażem wyposażenia szatni; Część 2 – Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń administracyjnych; Część 3 – Dostawa wraz z montażem wyposażenia bloku żywieniowego; Część 4 – Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal dydaktycznych oraz stołówki; Część 5 – Dostawa wraz z montażem wyposażenia sali gimnastycznej; Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż lub rozmieszczenie wyposażenia oraz wykonanie usług dodatkowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport do miejsca przeznaczenia (adres: Osiedle Przylesie 24, Niechcice, 97-340 Rozprza), ubezpieczenie na czas przewozu, rozładunek oraz wszelkie inne czynności składające się na dostarczenie i odbiór towaru. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług dodatkowych pozostających w związku z realizowaną dostawą, a w szczególności do: 1) przedstawienia kart produktów wraz z próbkami kolorów do akceptacji zamawiającego; 2) wykonania prac montażowych niezbędnych dla zainstalowania dostarczonych elementów dostawy stanowiących wyposażenie przedszkola; 3) uprzątnięcie pomieszczeń oraz innych miejsc związanych z prowadzeniem prac montażowych po zakończeniu tych prac; 4) poniesienie kosztów ubezpieczenia i wszelkich kosztów zakupu, według formuły handlowej DDP (Delivered Duty Paid) według Incoterms 2010 (cła, podatki) oraz wywozu niepotrzebnych opakowań; 5) zabezpieczenia przed zniszczeniem, uszkodzeniem oraz zabrudzeniem podczas dostawy i montażu elementów dostawy, pomieszczeń oraz innych miejsc związanych z montażem; 6) zapewnienie stałego nadzoru nad montażem przez osobę odpowiedzialną po stronie wykonawcy za realizacje umowy; 7) przeprowadzenia instalacji dostarczonych urządzeń oraz do przeprowadzenia próby działania dostarczonych urządzeń w obecności przedstawiciela Zamawiającego; 8) dostarczenie Zamawiającemu specyfikacji elementów dostawy, oryginalnych dokumentów gwarancyjnych; 9) dostarczenia wraz z elementami dostawy wszystkich dokumentów, atestów, certyfikatów wymaganych Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 4. Parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne przedmiotu zamówienia określone są w szczegółowym opisie zamówienia załączniku nr 4 do SIWZ. Przedstawione tam parametry techniczne są parametrami minimalnymi, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca. 5. Przedmiot Zamówienia dostarczony i rozładowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania określone przepisami prawa, odpowiadać określonym standardom. 6. Dostarczany asortyment będzie fabrycznie nowy, pełnowartościowy oraz wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych elementów składowych. 7. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i obsługi w języku polskim, wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty lub świadectwa podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony przedmiot umowy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przetargowej przekazanej Wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1) do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ pkt. 1 – 4, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ, że nie podlega wykluczeniu ; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w załączniku nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 1.1); 4) wypełniony formularz ofertowy wraz z kalkulacją cenową danej części zamówienia sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki nr 1 oraz załączniki nr 1-1, 1-2, 1-3, 1-4, 1-5 do SIWZ. 5) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby; 6) w przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem uczestników wspólnie biorących udział w postępowaniu może być jeden z tych wykonawców; 7) jeżeli osoba upoważniona do reprezentacji wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach