Przetargi.pl
„Wyposażenie/doposażenie w trzy echokardiografy średniej klasy poradni kardiologii dziecięcej w roku 2017”

MEDINET Sp. z o.o. organ założycielski Dolnośląskiego Centrum Chorób Serca MEDINET Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MEDINET Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51124 Wrocław, ul. Kamieńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 32 09 401 , fax. 71 32 09 400
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MEDINET Sp. z o.o. organ założycielski Dolnośląskiego Centrum Chorób Serca MEDINET Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MEDINET Sp. z o.o.
    ul. Kamieńskiego
    51124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 32 09 401, fax. 71 32 09 400
    REGON: 39077560600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medinet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyposażenie/doposażenie w trzy echokardiografy średniej klasy poradni kardiologii dziecięcej w roku 2017”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego tj.: 3 szt. echokardiografów średniej klasy poradni kardiologii dziecięcej dla MEDINET Sp. z o.o w ramach programu polityki zdrowotnej pn. Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2017-2020 nr sprawy: 1/ZP/PN/1 Miejsce dostawy: województwo dolnośląskie. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W sytuacji jeśli zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 40 1050 1575 1000 0023 0731 2708 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 1/ZP/PN/1 na dostawę aparatów USG”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu -– szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie wskazany jest we wzorze zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ ( o ktorym mowa w pkt III.3,. 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ formularz do wypełnienia przez Wykonawcę- zgodnie z zalącznikiem nr 1 do siwz Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawce na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 do 23 ustawy Pzp. W celu wykazania niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 do 23 , oraz Va .SIWZ jak również podmiotów udostępniających zasoby celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy pzp oraz Va. siwz- wykonawca składa oświadczenie- zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 2. jesli dotyczy:Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach