Przetargi.pl
Wyposażenia zespołu pomieszczeń podawania leków cytostatycznych w systemie ambulatoryjnym w budynku B-16 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podstawie umowy nr UDA-POIS.12.02.00-00-002/09-00. Nr EO - 2732 / 71 / 09.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    ul. Stanisława Staszica 16 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
    REGON: 43102923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenia zespołu pomieszczeń podawania leków cytostatycznych w systemie ambulatoryjnym w budynku B-16 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podstawie umowy nr UDA-POIS.12.02.00-00-002/09-00. Nr EO - 2732 / 71 / 09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, montaż, uruchomienie, przeszkolenie personelu Szpitala w zakresie użytkowania oraz przekazanie do użytku wyposażenia zespołu pomieszczeń podawania leków cytostatycznych w systemie ambulatoryjnym w budynku B-16: Fotel do podawania cytostatyków 11 szt.; Lampa bakteriobójcza ścienna 2 szt.; Lampa bakteriobójcza przenośna 1 szt.; Dozownik do tlenoterapii (reduktor) 11 szt.; Waga elektroniczna 1 szt.; Ssak elektryczny 1 szt.; Pompa objętościowa 11 szt.; Aparat EKG 1 szt.; Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej 1 szt.; Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej 1 szt.; Lodówka na leki 1 szt.; Kozetka (leżanka) do badań 1 szt.; Fotel do pobierania krwi 1 szt.; Zestaw reanimacyjny: Worek samorozprężalny typu AMBU 2 szt., Laryngoskop 1 szt., Prowadnica do trudnej intubacji 1 szt.; Zestaw komputerowy: Komputer, oprogramowanie systemowe 3 szt., Monitor 3 szt., Drukarka 3 szt.; Pozostałe wyposażenie w sprzęt medyczny: Stojak do kroplówek 11 szt.; Termometr elektroniczny 1 szt.; Glukometr 1 szt.; Aparat do pomiaru ciśnienia 2 szt.; Taboret 11 szt.; Szafka przyłóżkowa dla pacjentów 11 szt.; Fotel obrotowy 6 szt. ; Kosz pedałowy 5 szt.; Stelaż na brudną bieliznę 2 szt.; Stelaż na odpady 1 szt.; Dozownik na mydło 11 szt.; Dozownik na płyn dezynfekcyjny 11 szt.; Dozownik na papier ręcznikowy 11 szt.; Dozownik na papier toaletowy 2 szt.; Parawan 2 szt.; Kosz do transportu leków: Kosz (pojemnik) do transportu leków o pojemności 60 litrów 1 szt., Kosz (pojemnik) do transportu leków o pojemności 30 litrów 1 szt., Kosz (pojemnik) do transportu leków o pojemności 8 - 10 litrów 1 szt., Kosz (pojemnik) do transportu leków o pojemności 4 - 5 litrów 1 szt.; Stolik narzędziowy 2 szt.; Stolik zabiegowy 2 szt.; Biurko lekarskie 2 szt.; Wyposażenie pomieszczeń: Szafy meblowe - zabudowa (na leki, płyny, sprzęt medyczny sterylny i niesterylny): Szafa meblowa na leki z nadstawką 1 szt., Szafa meblowa na płyny 2 szt., Szafa meblowa na sprzęt niesterylny 1 szt.; Szafki na sprzęt z blatem roboczym: Szafki na sprzęt z blatem roboczym 210 x 60 1 kpl., Szafka na sprzęt z blatem roboczym 120 x 60 z szafką wiszącą 1 kpl.; Wyposażenie brudownika: Półka wisząca 1 szt., Regał metalowy 1 szt.; Szafa meblowa 1 szt.; Tablice magnetyczne: Tablica magnetyczna 120x90 1 szt., Tablica magnetyczna 90x60 2 szt.; Wieszak ubraniowy stojący 2 szt.; Wieszak ubraniowy ścienny 1 szt.; Krzesła na poczekalnię 16 szt.; Szafa ubraniowa (BHP) 7 szt.; Półki wiszące na dokumenty w punkcie pielęgniarski: Półka wisząca 80 x 45 x 32 1 szt., Półka wisząca 80 x 52 x 32 1 szt.; Półka wiszące na dokumenty w gabinecie lekarskim 2 szt.; Rolety okienne, folie 1 kpl; Biurko komputerowe 1 szt.; Lustro nad umywalkę 5 szt.; Kuchenka mikrofalowa 1 szt.; Szafa ubraniowa (dla pacjentów) 3 szt.; Fotel 4 szt.; Stolik 1 szt.; Stolik okolicznościowy 2 szt.; Tablica korkowa 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy - bez wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w:punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw o których mowa w części V lit.b) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 lit a). Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. W zakresie pozycji nr: 1 (fotel do podawania cytostatyków), 7 (pompa objętościowa), należy dołączyć dokument CE dopuszczający sprzęt do stosowania w placówkach medycznych lub inny dokument równoważny. 2. W zakresie pozycji nr: 1 (fotel do podawania cytostatyków), 6 (ssak elektryczny), 7 (pompa objętościowa), 8 (aparat do EKG), 9 (wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej), 10 (wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej), 16 (stojak do kroplówek) wg. Załącznika nr 1 i 2 - Do oferty należy dołączyć dokładne opisy zaoferowanego przedmiotu zamówienia ze zdjęciami, folderami itp., z zaznaczeniem której pozycji dany opis czy folder dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach