Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-45/12

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-45/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń i sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia / urządzeniami) zgodnie ze Szczegółowy opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ określonych w czternastu zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1: 1. Dostawa i montaż krzesła do aparatu rtg do wykonywania zdjęć zębów wewnątrzustnych - 1 sztuka w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 2: 1. Dostawa i montaż krzesła podnośnego do masażu - 2 sztuki w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 3: 1. Dostawa i montaż stolika na aparaturę medyczną 4-kółkowego - 3 sztuki w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 4: 1. Dostawa i montaż leżanki medycznej z uchwytem na prześcieradło jednorazowe - 2 sztuki w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 5: 1. Dostawa i montaż ssaka medycznego elektrycznego na kółkach z wyposażeniem standardowym - 1 sztuka w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie, sprawdzenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 6: Dostawa: a) okularów (gogli) ochronnych antyradiacyjnych ze szkła ołowianego - 1 sztuka b) okularów specjalistycznych ze szkłem antyradiacyjnym - 2 sztuki w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie nr 7: Dostawa ciśnieniomierza zegarowego ze słuchawkami - 2 sztuki w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie nr 8: Dostawa pudełek transportowych na strzykawki z radiofarmaceutykiem, w tym: a) osłonny pojemnik do przenoszenia strzykawek (standardowa osłona przed promieniowaniem) - 2 sztuki b) osłonny pojemnik do przenoszenia strzykawek (zwiększona grubość osłony przed promieniowaniem) - 3 sztuki w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie nr 9: 1. Dostawa i montaż stolika medycznego (etażerki) na kółkach - 2 sztuki w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 10: Dostawa termometru medycznego elektronicznego bezdotykowego - 1 sztuka w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie nr 11: 1. Dostawa dozownika tlenu do gniazd ściennych z nawilżaczem powietrza - 6 sztuk w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 12: Dostawa uchwytu / stojaka na kroplówkę z czterema uchwytami - 1 sztuka w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie nr 13: 1. Dostawa i montaż łóżka do transportu pacjenta - 1 sztuka w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie i przekazanie do użytku. Zadanie nr 14: 1. Dostawa i montaż stolika opatrunkowego (wózek wielofunkcyjny) - 1 sztuka w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, złożenie i przekazanie do użytku. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z zadań: 1. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi: a) spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. b) posiadać okres gwarancji zgodnie z wymogiem minimalnym określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia w systemie door to door. 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach