Przetargi.pl
Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki pieniężnej do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-058 Opole, ul. Ozimska 51A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4544777 , fax. 077 4538487
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    ul. Ozimska 51A 51A
    45-058 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4544777, fax. 077 4538487
    REGON: 01251326200038
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki pieniężnej do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki pieniężnej do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania. Teren wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych obejmuje miejscowości należące do poczt : Baborów,Branice,Pilszcz,Nasiedle,Włodzienin,Głogówek, Twardawa, Biedrzychowice, Szonów, Racławice Śl.,Wierzch, Głubczyce, Zubrzyce, Gołuszowice, Lisięcice, Ściborzyce, Mokre Kolonia, Gogolin, Zielina, Dobra, Strzeleczki, Prószków, Źlinice, Kamień Śl., Górażdże, Kędzierzyn Koźle, Poborszów, Reńska Wieś, Długomiłowice, Poska Cerekiew, Dzielawy, Zakrzów, Gościęcin, Pawłowiczki, Grudynia Wielka, Maciowakrze, Bierawa, Dziergowice, Kotlarnia, Cisek, Łany, Krapkowice, Walce, Żużela, Kornica, Rogów Op., Tarnów Op., Przywory, Strzelce Op. Szymiszów, Niwki, Góra Św. Anny, Leśnica, Zdzieszowice, Izbicko, Jemielnica, Chrząstowice,Ozimek, Szczedrzyk, Dylaki, Ujazd Śl., Dobrodzień, Dziewkowice, Zimna Wódka, Błotnica Strzelecka, Zalesie Śl., Rozmierz, Kadłub, Praszka, Rudniki, Żytniów, Dobrodzień Wielki, Czarnowąsy, Chróścice, Kup, Stare Siołkowice,Popielów Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1/ usługa będzie wykonywana 2 razy w miesiącu w terminach do10, 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego zgodnie z terminem wypłaty świadczeń, 2/ wykonawca będzie odbierał spisy w siedzibie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym (3 dni robocze przed terminem płatności) na podsawie informacji przekazywanej przez zamawiającego w formie telefonicznej, elektronicznej lub za pomocą faxu. Charakterystyka ilościowa przedmiotu zamówienia. 1/ szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki pieniężnej świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 4656świadczeń 2/ szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki pieniężnej świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 4 078 656 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.Z.P.,to znaczy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w Rozd.VI pkt., b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do zamówienia, warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w Rozd.VI , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w Rozd. VI, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w Rozd.VI, 2/ prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, .2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty dla każdej z części zamówienia oddzielnie. 3. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1/ wypełniony formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2/ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 P.Z.P.oraz,że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy P.Z.P -zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, 3/aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświad- czenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 4/ aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa, 6/zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ, 7/jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 8/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawców występujących wspólnie, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). W takim przypadku każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach