Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 30148 93 , fax. 0-58 301 48 94
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
ul. Trakt św. Wojciecha 137 137
80-043 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 30148 93, fax. 0-58 301 48 94
REGON: 01251326200440 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usługi przekazywania świadczeń emerytalno - rentowych w pięciu terminach płatności: 1, 5, 10, 15, 20 - dnia każdego miesiąca na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie zbiorczego przelewu, z zastrzeżeniem zawartym w części XX SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp., tzn.: 1)Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - P.z.p. - warunek ten potwierdza dokumentami, o których mowa w pkt VIII ppkt 1.1), 1.2) oraz 1.4) SIWZ, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. Wykonawcy muszą wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami, o których mowa w pkt VIII ppkt 1.6) SIWZ, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (co poświadczą dokumentami zgodnie z pkt. VIII ppkt 1.4 SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. Zamawiający żąda przedłożenia niżej wymienionych dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie przez Wykonawcę usług finansowych, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 3)wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 4)oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania n podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 5)parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ, co oznacza, że Wykonawca zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy akceptuje i zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 7)jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8)Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza upoważnienia (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu - o ile upoważnienie to wynika z dokumentu rejestracyjnego. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentów, których mowa: 1)w pkt. 1 ppkt 1 i 2,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01.11.2016 r. do 31.10.2021 r.
Dodano: 2016-07-25 - PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU BYTOWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-05-19 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2016-04-12 - Prowadzenie obsługi bankowej działalności Muzeum Archeologicznego w Gdańsku (PP/01/2016).
Dodano: 2016-01-05 - Wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-08-27 - KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MIŁORADZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.10.2015 ROKU DO 30.09.2018 ROKU
Dodano: 2015-08-05 - Świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej wraz z udzieleniem kredytu obrotowego w rachunku bieżącym dla SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/44/15
Dodano: 2015-07-17 - Kompleksową obsługę bankową Budżetu Gminy Szemud oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szemud
Dodano: 2015-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stary Dzierzgoń oraz jednostek organizacyjnych Gminy Stary Dzierzgoń
Dodano: 2015-03-06 - Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Jastarni z uwzględnieniem wszystkich jednostek budżetowych gminy
Dodano: 2015-02-06