Przetargi.pl
WYODRĘBNIENIE W BUDYNKU NADLEŚNICZÓWKI ODRĘBNYCH LOKALI

Nadleśnictwo Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 87865 Izbica Kujawska, Gaj Stolarski
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 865 084 , fax. 542 865 084
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Koło
    Gaj Stolarski 2
    87865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 865 084, fax. 542 865 084
    REGON: 91050851800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYODRĘBNIENIE W BUDYNKU NADLEŚNICZÓWKI ODRĘBNYCH LOKALI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyodrębnienie w budynku nadleśniczówki odrębnych lokali mieszkalnych. Inwestycja zlokalizowana na terenie Nadleśnictwa Koło, Gaj Stolarski 2, 87-865 Izbica Kujawska jedn. ew. 041805-5 Izbica Kujawska, obręb ew. 0027 Świętosławice, dz. nr 274/1. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie robót budowlanych. 2) Wykonanie robót instalacyjnych wod. kan. . 3) Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych. 4) Wykonanie robót instalacyjnych c.o. 3. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty budowlane, które obejmują: a) Wymiana posadzek i podłóg. b) Wycięcie otworów dla schodów wysuwanych na strych w stropie między-piętrowym, belkowym, drewnianym z pułapem drewnianym wraz z wykonaniem niezbędnych wzmocnień, i montaż schodów. c) Zamurowanie otworu drzwiowego. d) Przymurowanie ścianek z cegieł, zamurowanie wnęki podokiennej w pok. Nr 6. e) Uzupełnienie tynków. f) Wymiana trzech okien skrzyniowych drewnianych na okna dwudzielne, zespolone drewniane rozwieralno- uchylne i 6-ciu okien piwnicznych skrzyniowych na okna PCV oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. g) Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych ognioodpornych h) Wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych, gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, licowania ścian i malowania i) Komin. j) Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi do kotłowni i z kotłowni do składu opału. k) Montaż stolarki drzwiowej- drzwi zewnętrzne do piwnicy. l) Wykonanie izolacji cieplnej. m) Wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych, gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, licowania ścian i malowania. n) Wykonanie daszku nad wejściem i schodów zewnętrznych. 2) Roboty instalacyjne wod. kan.: a) Wykonanie częściowych instalacji wod, kan. b) Demontaż i montaż armatury łazienkowej. 3) Roboty instalacyjne elektrycznych: a) Wykonanie częściowe tras kablowych i kanałów instalacyjnych. b) Montaż instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych i wyłączników. 4) Roboty instalacyjne c. o.: a) Wykonanie częściowej instalacji ogrzewania i technologii kotłowni wraz z włączeniem do istniejącej instalacji co. 4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem poszczególnych cen czynników produkcji tj. materiałów, sprzętu i robocizny oraz podaniem wartości przyjętych narzutów kosztów pośrednich, zysku. 5. Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów - materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6. Jeżeli Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w danej dokumentacji. Wówczas Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego zamienniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie planowanych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 8. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno- budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. Roboty budowlane będą prowadzone w okresie funkcjonowania obiektu. Wszelkie uzgodnienia co do terminu prowadzenia robót w tej części należy dokonywać z Zamawiającym. 3) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej. 4) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 9. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 5 letniej gwarancji. 10. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z przedmiarów, rysunków oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 11. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 12. Przedmiot zamówienia sklasyfikowano wg Wspólnego Słownika Zamówień jako CPV: 1) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 2) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 3) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne. 13. Wymagania w zakresie zatrudnienia, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracę, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zadania: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe; b) roboty w zakresie demontażu i montażowe; c) roboty instalacyjne; d) tynkowanie, malowanie, licowanie; e) roboty wykończeniowe i towarzyszące. 2. Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 3. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 4. W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 5. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 6. Wykonawca zobowiązany jest przekazać pracownikom informacje o zagrożeniach dla zdrowia i życia występujących na poszczególnych stanowiskach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach