Gmina Miejska Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3/219
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8423236 , fax. 059 8424297
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Słupsk
Plac Zwycięstwa 3/219 3/219
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8423236, fax. 059 8424297
REGON: 00059064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem świątecznej dekoracji w postaci stożka choinkowego z iluminacją wraz z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wynajem świątecznej dekoracji w postaci stożka choinkowego z iluminacją wraz z montażem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 702200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej, 3. Opis przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagane parametry techniczne zawarte w pkt.II SIWZ, 4. Wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 1) zawierający oferowaną cenę sporządzony wg załączonego wzoru, 5. Oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 1), 6. Oświadczenie_o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 1), 7. Dowód wniesienia wadium (oryginał dołączony do oferty) w wysokości i formie akceptowalnej przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena wizualna przedmiotu zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie wynajmu sal konferencyjnych i powierzchni reklamowych oraz usług gastronomicznych związanych z organizacją międzynarodowej konferencji
Dodano: 2015-01-23 - Świadczenie usług cateringowych oraz wynajmu sal w ramach projektu innowacyjnego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej)
Dodano: 2012-09-13 - Świadczenie usług cateringowych oraz wynajmu sal (w częściach 2 i 3) w ramach projektu innowacyjnego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej)
Dodano: 2012-07-20 - Usługa hotelarsko-restauracyjna
Dodano: 2010-10-15 - Usługi hotelarsko-restauracyjne
Dodano: 2010-10-08 - Usługi hotelarsko-restauracyjne
Dodano: 2010-10-08 - Wynajem placu składowego wraz z usługą składowania elementów mostu składanego DMS-65 o łącznym ciężarze ok. 300 ton
Dodano: 2009-06-02 - Wynajem placu składowego wraz z usługą składowania elementów mostu składanego DMS-65 o łącznym ciężarze ok. 300 ton
Dodano: 2009-05-13