Przetargi.pl
Wynajem sprzętu oświetleniowego na potrzeby Opery NOVA w Bydgoszczy

OPERA NOVA w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-070 Bydgoszcz, ul. Marszałka Focha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3251532 , fax. 52 3251546
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OPERA NOVA w Bydgoszczy
    ul. Marszałka Focha 5 5
    85-070 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3251532, fax. 52 3251546
    REGON: 09128277200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operanova.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA ARTYSTYCZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu oświetleniowego na potrzeby Opery NOVA w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie wynajmu, montażu i demontażu sprzętu oświetleniowego od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2014 r. 2.2. Wykonawca będzie zobowiązany udostępnić sprzęt oświetleniowy według harmonogramu realizacji spektakli. 2.3. Zamawiający zobowiązuje się, że co najmniej 2 tygodnie przed planowanym wynajmem sprzętu powiadomi Wykonawcę o wynajmie w celu potwierdzenia realizacji zamówienia zgodnie z harmonogramem. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wystawianych spektakli oraz zmiany Harmonogramu realizacji. 2.5. Wykonawca oświadcza, że nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315272606
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) w jednej z niżej wymienionych form a) pieniądzu przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK MILLENNIUM nr rachunku: 98116022020000000060876822 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć Przetarg na wynajem sprzętu oświetleniowego na potrzeby Opery NOVA w Bydgoszczy, znak sprawy ZP 331 2 2014. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 9.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w Dziale Inwestycji Zamawiającego Opera Nova pok. 527 III piętro od poniedziałku do piątku z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 9.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.operanova.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach