Przetargi.pl
Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2020

Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683836090; 683836098, , fax. 683 836 098
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Fryderyka Chopina 5
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683836090; 683836098, , fax. 683 836 098
    REGON: 971197640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatkrosnienski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wynajmie sprzętu budowlanego (lub/i) środków transportowych wraz z obsługą (operatorem, kierowcą) w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części: 1.1. Cześć nr 1 - obejmuje wynajem równiarki wraz z obsługą operatorską, świadczącej usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: - przewidywana ilość godzin - 76,7 h; 1.2. Cześć nr 2 - obejmuje wynajem walca ogumionego wraz z obsługą operatorską, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: - przewidywana ilość godzin - 76,7 h; 1.3. Cześć nr 3 - obejmuje wynajem samochodu ciężarowego o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym) wraz z pracą kierowcy, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie: - przewidywana ilość godzin - 630,06 h; 1.4. Część nr 4 - obejmuje wynajem samochodu ciężarowego o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym) wraz z pracą kierowcy, świadczącego usługi na terenie gminy i miasta Gubin: - przewidywana ilość godzin - 313,9 h; 1.5. Część nr 5 - obejmuje wynajem samochodu ciężarowego o ładowności min. 24 tony (naczepa - wywrotka z wyładunkiem tylnym) wraz z pracą kierowcy świadczącego usługi dowozu materiału na teren powiatu krośnieńskiego i transportu po terenie tego powiatu - przewidywana ilość tonokilometrów - 717,7 tkm; 1.6. Część nr 6 - obejmuje wynajem ładowarki (15-20 ton masy własnej) wraz z obsługą operatorską świadczącego usługi na terenie ZDP ul. F. Chopina 5 w m. Krosno Odrz.: - przewidywana ilość godzin - 8 h. 2. Ww. ilości zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. 3. Rodzaje prac planowanych do wykonania przez ww. sprzęt i środki transportowe: 3.1. Równiarka: - profilowanie poboczy i nawierzchni dróg gruntowych. 3.2. Walec ogumiony: - zagęszczanie poboczy i nawierzchni dróg gruntowych. 3.3. Samochód ciężarowy o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym): - transport materiałów drogowych do remontu poboczy i nawierzchni dróg gruntowych; - wywóz nadmiaru materiałów przy ścinaniu poboczy; - transport materiałów drogowych i sprzętu do remontów cząstkowych nawierzchni; - transport oznakowania pionowego. 3.4. Samochód ciężarowy o ładowności min 24 tony (naczepa - wywrotka z wyładunkiem tylnym): - transport materiałów sypkich: piasek, sól, materiałów drogowych. 3.5. Ładowarka (15-20 ton masy własnej) - załadunek naczepy samowyładowczej (typu „wanna”) np.: materiałem kamiennym, kruszywem, ziemią itp; - przygotowanie mieszanki solno - piaskowej. 4. Wymagania dotyczące samochodu ciężarowego: - ładowność od 3,5 – 7,5 ton; - tylny zaczep z możliwością holowania skrapiarki o pojemności 500,0 litrów; - kabina pojazdu z możliwością przewozu min. 3 osób (łącznie z kierowcą); - oświetlenie ostrzegawcze („kogut’). 5. Ww. sprzęt i środki transportowe powinny być oznakowane i oświetlone zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 6. Od dnia podpisania umowy sprzęt (lub/i) środki transportowe podane w ofercie winny być przygotowane do dyspozycji Zamawiającego. Zakres i czas pracy sprzętu (lub/i) środków transportowych w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni łączność ze sprzętem (lub/i) środkami transportu poprzez telefon komórkowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest podstawić na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne oferowany sprzęt (lub/i) środki transportowe na wskazany dzień, godzinę i wyznaczone miejsce. 9. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnej jednostki sprzętowej (lub/i) środka transportowego w wyznaczonym miejscu do chwili zwolnienia go przez dysponenta. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca rozpoczęcia pracy. Czas świadczenia usług potwierdza pracownik Działu Drogowo - Mostowego codziennie na kartach drogowych lub drukach potwierdzeń wykonania pracy (dotyczy części nr 3 i 4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia posiadania przedmiotowego uprawnienia do wykonywania niniejszej działalności, Wykonawca zobowiązany jest załączyć Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Krajowym lub Międzynarodowym Transporcie Drogowym Rzeczy oraz ważną licencję wydaną przez starostę właściwego dla siedziby przedsiębiorcy lub ministra właściwego do spraw transportu (dot. części nr 3, 4 i 5).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy - załącznik nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach