Przetargi.pl
Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, zadanie nr 2 – Obwód Drogowy Kożuchów oraz Obwód Drogowy Sława, zadanie nr 3 – Obwód Drogowy Lubsko oraz Obwód Drogowy Żagań, zadanie nr 4 – Obwód Drogowy Kłodawa oraz Obwód Drogowy Drezdenko, zadanie nr 5 – Obwód Drogowy Sulęcin oraz Obwód Drogowy Ośno Lubuskie

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 280 300 , fax. 683 280 332
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 280 300, fax. 683 280 332
    REGON: 60928200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl ; www.bip.zdw.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, zadanie nr 2 – Obwód Drogowy Kożuchów oraz Obwód Drogowy Sława, zadanie nr 3 – Obwód Drogowy Lubsko oraz Obwód Drogowy Żagań, zadanie nr 4 – Obwód Drogowy Kłodawa oraz Obwód Drogowy Drezdenko, zadanie nr 5 – Obwód Drogowy Sulęcin oraz Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOTYCZY zadania nr 1 I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do robót drogowych: - samochód ciężarowy w przedziale min. 12 ton max. 18 ton, - samochód ciężarowy w przedziale min. 20 ton max. 25 ton, - koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25 – 1,0 m3, - równiarka drogowa samojezdna, - ładowarka o poj. łyżki 1,5 – 3,5 m3, - walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 3,0 Mg max. 3,5 Mg, - walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg, - samochód towarowo-osobowy do 3,5 ton wraz z kierowcą do przewozu 6 osób (transport brygady roboczej obwodu drogowego w ramach potrzeb bieżącego utrzymania dróg), - ścinarka do poboczy samojezdna. II. Realizacja zamówienia: 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem robót zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. 2. Roboty będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: 1) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił …… godziny (zgodnie z oferta Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu /poczty elektronicznej /telefonicznie*. Przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac. 2) w przypadku zlecenia przez Zamawiającego prac samochodem towarowo-osobowym do 3,5 ton wraz z kierowcą, dot. transportu brygady roboczej obwodu drogowego w ramach potrzeb bieżącego utrzymania dróg - maksymalny czas na przystąpienie do realizacji prac będzie wynosił 2,5 godziny od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu /poczty elektronicznej/telefonicznie*, 3) w pozostałych sytuacjach – każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu, poczty elektronicznej. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane faksem / poczta elektroniczną następnego dnia roboczego. DOTYCZY zadania nr 2 i 3 I. Przedmiotem zamówienia jest: Praca sprzętem przeznaczonym do robót rogowych wg wskazań Zamawiającego: - samochód towarowo-osobowy do 3,5 ton wraz z kierowcą do przewozu 6 osób, - samochód ciężarowy w przedziale min. 12 ton max. 18 ton, - samochód ciężarowy w przedziale min. 20 ton max. 25 ton, - koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25 – 1,0 m3, - ładowarka o poj. łyżki 1,5 – 3,5 m3, - równiarka drogowa samojezdna, - walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 3,0 Mg max. 3,5 Mg, - walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg, - zamiatarka mechaniczna. II. Realizacja zamówienia: Roboty będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: 1) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił …. godziny (zgodnie z ofertą wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/mailowo/ telefonicznie*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. 2) w przypadku zlecenia przez Zamawiającego prac samochodem towarowo-osobowym do 3,5 ton wraz z kierowcą dot. transportu brygady roboczej obwodu drogowego w ramach potrzeb bieżącego utrzymania dróg maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zlecenia będzie wynosił 2,5 godziny od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu /poczty elektronicznej/telefonicznie*, 3) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu, poczty elektronicznej. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów. DOTYCZY zadania nr 4 i 5 I. Przedmiotem zamówienia jest: - wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą, - wynajem koparek wraz z obsługą operatorską, - wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. II. Realizacja zamówienia: 1. Realizacja robót następować będzie sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od potrzeb Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie w terminie określonym w zleceniu. 2. Zlecenie częściowe będzie określać szczegółową lokalizację, zakres oraz termin robót. 3. Wykonawca oraz cały personel zobowiązani są do dyspozycyjności i gotowości po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca musi zapewnić całodobowy kontakt z upoważnioną osobą z podaniem numeru telefonu i numerem faksu. 4. Roboty objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę etapami – jako roboty częściowe w dwóch trybach: 1) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił …….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego*. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawa, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zamawiający żąda: 1.1. Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w pkt 5 Instrukcji w SIWZ - załącznik nr 1 do formularza oferty. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. 1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (wzór – załącznik nr 2 do formularza oferty). 1.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.7. Oferta SKŁADANA ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO, OSOBIŚCIE, ZA POŚREDNICTWEM POSŁAŃCA winna zawierać: 1) oświadczenie - zał. nr 1 do formularza oferty, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów - zał. nr 2 do formularza oferty (jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu) 4) wypełniony formularz cenowy, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy lub w przypadku gdy oferta jest SKŁADANA ELEKTRONICZNIE PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem miniPortalu: 1) oświadczenie - zał. nr 1 do formularza oferty, 2) zobowiązanie do udostępnienia zasobów - zał. nr 2 do formularza oferty (jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu) 3) wypełniony f. cenowy 4) pełnomocnictwo wniesione w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach