Przetargi.pl
Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w 2010 roku

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7226531 , fax. 062 7226531
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7226531, fax. 062 7226531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w 2010 roku.Zakres obejmuje: 1. Piaskarki P1,P1J,P2,P3,P4,P5 na samochodach wraz z pługami średnimi lub lekkimi - szt.10; 2.Pługi samochodowe lekkie lub średnie na samochodach- 10 szt; 3.Równiarki drogowe dwulemieszowe- 4 szt; 4. Pługi ciągnikowe na ciągnikach-10 szt; 5. Pługi odśnieżne średnie na ciągnikach o mocy silnika powyżej 120 KM- 4 szt; 6. Spycharki gąsienicowe typu DT lub równoważne- 5 szt; 7.Ładowarki przedsiębierne i podsiębierne do przemieszczania zasp śnieżnych typu Class,Cat,JCB,Manitou ,lub równoważne- 8 szt; 8.Ładowarki do załadunku mieszanki,przemieszczania zasp i śniegu odwożonego z ulic miejskich o poj. łyżki min. 2 m3 typu Class, Cat,JCB lub równowazne - 2 szt ; 9.Rolnicze rozsypywacze mat. sypkich na samochodach lub ciągnione -10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów,oświadczeń i wykazów określonych w SIWZ.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o wpisaniu przedsiębiorcy do tej ewidencji-potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Oferenta do reprezentowania firmy, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń.Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, b)umowy regulujacej współpracę podmiotówwystępujących wspólnie np. umowa sółki cywilnej, c) oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbedne do wykonywania określonych prac lub czynności, dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia wymogi art. 22 ustawy , e) oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postepowania wykonał wszystkie zamówienia, a także ,że wykonał je z należytą starannością, f)oświadczenie,że w odniesieniu do oferenta nie wszczęto postepowania upadłościowego lub nie ogłoszono jego upadłości, g) oświadczenie,że na oferenta- przedsiębiorcę w ciągu ostatnich trzech lat nie została nałozona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przepupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną, h)wykonawca przedłoży oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi bez udziału podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach