Przetargi.pl
wynajem sprzętu

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. Targowa 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871396 , fax. 052 3871396
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Targowa 3 3
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871396, fax. 052 3871396
    REGON: 09298938000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wynajem sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wynajem koparki, ładowarki oraz samochodu samowyładowczego w celu realizacji zadania:budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicach Bydgoskiej i H. Sawickiej. Przewidywany czas pracy w latach 2009-2010: - koparka podsiębierna kołowa o poj. łyżki 0,6-0,9 m3 - 1000 m-g - ładowarka kołowa z napędem na 4 koła o poj. łyżki 1,0-1,5 m3 - 1000 m-g - samochód samowyładowczy o ład. min.12 Mg - 1200 m-g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601820001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 550 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych od wykonawcy warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3. latach co najmniej 1. zamówienia o wartości co najmniej 300 tys. złotych odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3. lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , b) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie wymienione w ww. wykazie zostało wykonane należycie, c) wykonawcy muszą mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk (kserokopie praw jazdy i uprawnień na obsługę wymienionego w ofercie sprzętu): d) wykonawcy muszą mieć w dyspozycji w pełni sprawne jednostki sprzętu i transportu niezbędne do wykonania zamówienia: - samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min.12 Mg - ładowarka samojezdna z napędem na cztery koła o pojemności łyżki do załadunku 1,0 ÷1,5 m3 , - koparka kołowa samojezdna o pojemności łyżki 0,6-09 m3 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: - wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz oferty, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 prawa zamówień publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) - oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3.latach co najmniej 1. zamówienia o wartości co najmniej 300 tys. złotych odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3. lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), b) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie wymienione w ww. wykazie zostało wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: - wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie zgodnie z art. 44 uPzp. (zawarte w formularzu oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną