Przetargi.pl
Docieplenie stropodachu i wymiana eternitu na proekologiczne pokrycie dachu na budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Wojska Polskiego 173

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 173
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3332115 , fax. 052 3324620
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Wojska Polskiego 173 173
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3332115, fax. 052 3324620
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie stropodachu i wymiana eternitu na proekologiczne pokrycie dachu na budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Wojska Polskiego 173
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na remoncie dachu obejmują : - rozebranie opierzeń z blachy ocynkowanej z wykonaniem nowych opierzeń, - naprawę ogniomurów - demontaż płyt azbestowo - cementowych, - wykonanie nowego pokrycia dachu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452512006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść: na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Świeciu - Bank Pocztowy Bydgoszcz Nr rachunku 82 1320 1117 2034 0357 2000 0003
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.wykażą i potwierdzą stosownym dokumentem (np. referencjami) należyte wykonanie co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach,oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz dodatkowo dołączenie stosownej umowy spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki) 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania) - co najmniej jedna robota musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia 6) Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i po przeprowadzeniu wizji lokalnej oraz zapoznaniu się z warunkami przetargu nie wnosi zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania. 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia + wpis do właściwej izby, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 9) Ubezpieczenie budowy i robót od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a w tym z ruchem pojazdów mechanicznych - okres ubezpieczenia na polisie powinien obejmować co najmniej czas realizacji zadania. Jeżeli z polisy wynika termin krótszy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży ją na czas trwania realizacji zadania. 10) Wyceniony kosztorys ofertowy 11) Zaaprobowany projekt umowy 12) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną