Przetargi.pl
Wynajem samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 32 4221247
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 32 4221247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wynajem samochodu o masie całkowitej powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą do przewozu materiałów oraz odpadów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych. Usługą będą objęte dwie administracje i Dział Gospodarczy. Samochód powinien być estetyczny i w dobrym stanie technicznym. Zamawiający przewiduje również transport odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie: - 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji, - 03 01 05 - trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir - 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia. Miejsce, do którego będą transportowane wymienione odpady zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Transportowane odpady będą pochodziły z obiektów i terenów administrowanych przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o konieczności przewozu odpadów. Opis przedmiotu zamówienia: Na potrzeby administracji ADM I, ADM II i Działu Gospodarczego przewiduje się: samochód ciężarowy o masie całkowitej powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą, samowyładowczy o ładowności do 6 ton ze skrzynią załadunkową o dł. min. 4,5 m, z 3-stronnym wywrotem, z możliwością otwierania burt skrzyni ładunkowej oraz z możliwością zabezpieczenia przewożonych rzeczy oraz odpadów (np. siatka, plandeka), przewożący min. 2 pracowników ZGM. Dysponentem ww. samochodu będzie Kierownik Działu Gospodarczego. Kierownicy administracji zgłaszają dysponentowi zapotrzebowanie na ww. samochód. Zamawiający przewiduje, że ilość pracy ww. samochodu w ciągu roku wyniesie maksymalnie 2.100 godzin, a dzienna norma czasu pracy dla ww. samochodu wynosić będzie nie mniej niż 5 godzin wg potrzeb, po uzgodnieniu z tygodniowym wyprzedzeniem z dysponentem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin wynajmu samochodu wraz z kierowcą w zależności od jego potrzeb. Zamawiający na czas wykonywania usługi zamontuje w każdym samochodzie Wykonawcy lokalizator GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie RSIP. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników ZGM. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby i podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42 cm x 15 cm o treści Zakład Gospodarki Mieszkaniowej. Tabliczki te Wykonawca będzie miał obowiązek przymocować na samochód podczas usługi transportowej na rzecz Zamawiającego. W przypadku awarii samochodu Wykonawca musi na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o zbliżonych parametrach! Podstawienie samochodu zastępczego w przypadku awarii nastąpi w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Zaleca się, aby pojazdy wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin. Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pojazdów realizujących przedmiot zamówienia spełniających wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach