Przetargi.pl
Wynajem przenośnych kabin sanitarnych i umywalek wraz z obslugą serwisową - ne referencyjny P/99/IW/13

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem przenośnych kabin sanitarnych i umywalek wraz z obslugą serwisową - ne referencyjny P/99/IW/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych i umywalek na potrzeby jednostek wojskowych garnizonów Toruń i Inowrocław. Planowaną ilość kabin, umywalek, miejsca ich ustawienia oraz częstotliwość obsług serwisowych Zamawiający określił w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w załączniku są wyłącznie planowane (tj. określone szacunkowo). Zamawiający nie może zagwarantować, że zamówienia odbędą się dokładnie w zakładanych ilościach i terminach. Rzeczywista wielkość i rodzaj zamówienia uzależnione będą od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilościowego zamówienia, jak również nie zrealizowania zamówienia w całości. W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za wykonaną część umowy (ustaloną na podstawie cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty i zawartej umowy). Pojęcia użyte przez Zamawiającego w Zestawieniu planowanych potrzeb (załącznik nr 1 do SIWZ) oznaczają: 1. kabiny sanitarne typu standard - przenośne kabiny sanitarne wyposażone w: zbiornik o pojemności 250 l, sedes (pisuar), dozownik na płyn dezynfekujący, podłogę antypoślizgową, zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem wolny/zajęty, wieszak na ubranie, uchwyty do rąk, lustro, wskaźnik damski/męski, podajnik na papier toaletowy, podwójny system wentylacji, bezodpływowy zbiornik z wentylacją, zawiesia do dźwigu; 2. kabiny sanitarne typu VIP - przenośne kabiny sanitarne wyposażone jak kabiny typu standard oraz dodatkowo w umywalki ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę oraz podajnik ręczników papierowych; 3. umywalki - przenośne kontenery 1-5-stanowiskowe, wyposażone w zbiornik o pojemności 150 l, pompki nożne do podawania wody, zakryty zbiornik na czystą wodę, zakryty zbiornik na brudną wodę, dozownik do mydła w płynie oraz podajnik ręczników papierowych. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. transport, ustawienie kabin i umywalek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia; 2. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 3. napełnianie zbiorników czystą wodą; 4. mycie kabin pod ciśnieniem wewnątrz i na zewnątrz oraz dezynfekcja wnętrz z zastosowaniem środków myjących każdorazowo podczas wykonywanej usługi; 5. naprawy lub ewentualna wymiana uszkodzonych podczas eksploatacji kabin i umywalek; 6. uporządkowanie terenu wokół kabin i umywalek z nieczystości powstałych w związku z ich obsługą; 7. wywóz nieczystości płynnych (ścieków) gwarantujący prawidłowe użytkowanie kabin oraz nie przepełnianie się zbiorników nieczystościami. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami. W przypadku kabin sanitarnych opróżnione i umyte pojemniki na nieczystości Wykonawca napełni preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów, a w okresie zimowym również płynem mrozoodpornym; 8. systematyczne uzupełnianie papieru, ręczników papierowych oraz płynów dezynfekujących według potrzeb (podczas obsług serwisowych). Uzupełniane środki higieny oraz płyny dezynfekujące muszą posiadać atesty do stosowania na terytorium RP; 9. uporządkowanie terenu wokół kabin i umywalek (po demontażu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 3 600,00 zł. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach