Przetargi.pl
Wynajem kontenerów sanitarnych wraz z bieżącą obsługą - nr referencyjny P/25/IW/13

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem kontenerów sanitarnych wraz z bieżącą obsługą - nr referencyjny P/25/IW/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie wynajmu i obsługi kontenerów sanitarnych (prysznicowo-umywalkowych) na zabezpieczenie ćwiczeń poligonowych na OSP Toruń w terminie od 06.05 do 23.05.2013 r. Pod pojęciem kontenerów sanitarnych Zamawiający rozumie kontenery prysznicowo-umywalkowe liczące nie mniej niż 5 natrysków i 5 umywalek każdy. Kontenery muszą być wyposażone w kompletne, sprawne urządzenia zapewniające ich bezawaryjne, bezpieczne użytkowanie. Kontenery muszą być wyposażone w zbiorniki na wodę o pojemności minimum 4 000 l, zbiorniki na ścieki o pojemności minimum 7 m3 oraz pompy do ścieków. Usługa ustawienia i obsługi kontenerów sanitarnych realizowana będzie w kompleksie poligonowym OSP Toruń; rozstawienie kontenerów w trzech miejscach wskazanych przez Zamawiającego w następujących terminach i ilościach: 06-23 maja 2013 r. 12 szt. kontenerów, 08-17 maja 2013 r. 7 szt. kontenerów, 06-18 maja 2013 r. 5 szt. kontenerów (łącznie 24 szt. kontenerów sanitarnych). Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: transport, ustawienie kontenerów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; napełnianie zbiorników czystą wodą; mycie pod ciśnieniem kontenerów wewnątrz i na zewnątrz oraz dezynfekcja wnętrz z zastosowaniem dezynfekujących środków myjących każdorazowo podczas wykonywanej obsługi; ewentualne naprawy kontenerów uszkodzonych podczas eksploatacji; uporządkowanie terenu wokół kontenerów z nieczystości powstałych w związku z wykonywaniem obsługi; wywóz nieczystości płynnych (ścieków) gwarantujący prawidłowe użytkowanie kontenerów oraz nie przepełnianie się zbiorników nieczystości. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami; prowadzenie rejestru potwierdzeń wykonania obsług kontenerów i wywozu nieczystości. Termin realizacji zamówienia: do 31.05.2013 r. Demontaż i wywiezienie kontenerów oraz uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu kontenerów nastąpi po zakończeniu ćwiczeń poligonowych, jednakże nie później niż do 31.05.2013 r. Po wykonaniu powyższych czynności strony podpiszą Protokół odbioru wykonanej usługi, który stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu umowy i będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Jeden egzemplarz protokołu zostanie dołączony do faktury. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach