Zespół Szkół w Olecku ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, Osiedle Siejnik I 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 523 91 00 , fax. 87 523 91 00
- Data zamieszczenia: 2013-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Olecku
Osiedle Siejnik I 14 14
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 523 91 00, fax. 87 523 91 00
REGON: 28003720400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.olecko.pl, www.bip.um.olecko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Szklarskiej Porębie lub jej okolicach w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe - 55270000-3. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Szklarskiej Porębie lub jej okolicach w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakwaterowanie w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa 75 uczestników obozu w wieku 12-16 lat i 14 osób obsługi, w tym 6 wychowawców, 6 wychowawców-lektorów, kierownika obozu i pielęgniarki w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r. Obiekt, w którym ma być zorganizowany obóz, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany obóz winien być położony na terenie Szklarskiej Poręby lub w okolicy oddalonej maksymalnie 50km od Szklarskiej Poręby na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Winien być z całodobowym dozorem oraz zagospodarowany z możliwością organizowania zajęć na świeżym powietrzu np.: boisko, miejsce na ognisko, grill itp. Uczestnicy obozu winni być zakwaterowani, w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienką i standardowym wyposażeniem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ogrzewanie ośrodka w przypadku niskich temperatur. Dopuszcza się rozmieszczenie grup maksymalnie w 3 ośrodkach o podobnym standardzie, położonych względem siebie w odległości pozwalającej na przemieszczenie się pieszo pomiędzy ośrodkami w czasie nie dłuższym niż 15 minut. W przypadku umieszczenia uczestników w dwóch ośrodkach rozmieszczenie powinno kształtować się następująco: - I ośrodek 60 miejsc - dla dwóch grup 25-osobowych, 4 wychowawców, 4 wychowawców- lektorów, kierownika obozu i pielęgniarki - II ośrodek 29 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów, przy czym kierownik obozu i pielęgniarka mogą być umieszczeni w ośrodkach dowolnie. W przypadku umieszczenia uczestników w trzech ośrodkach rozmieszczenie powinno kształtować się następująco: - I ośrodek 31 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów, kierownika obozu i pielęgniarki - II ośrodek 29 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów, - III ośrodek 29 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów przy czym kierownik obozu i pielęgniarka mogą być umieszczeni w ośrodkach dowolnie 2) całodzienne wyżywienie pełnokaloryczne (trzy posiłki główne+II śniadanie lub podwieczorek w zależności od programu dnia) 75 uczestników obozu w wieku 12-16 lat i 14 osób obsługi, w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r., z możliwością zabrania posiłku na organizowane wycieczki o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco przez kierownika obozu. Stołówka winna znajdować się na terenie ośrodka, posiłki muszą być, urozmaicone; w pierwszym dniu II śniadanie, obiad ,kolacja w dniu wyjazdu - śniadanie, obiad, kolacja oraz na drogę suchy prowiant i napoje. Uczestnicy obozu muszą mieć stały dostęp do napojów (woda mineralna, soki, kompoty itp.) oraz pieczywa z masłem, dżemem, pasztetem, itp. 3) korzystanie z pomieszczeń i sprzętu znajdującego się w ośrodku oraz terenów sportowo - rekreacyjnych. Wykonawca zapewni pomieszczenie na zorganizowanie izolatki, dostęp do internetu oraz bezpłatne korzystanie z bazy świetlicowo - rekreacyjnej znajdującej się na terenie ośrodka (np. świetlica z telewizorem, sala sportowa, stół do tenisa stołowego lub inne). Ośrodek winien dysponować oddzielną salą na organizację zajęć, spotkań lub dyskotek. 4) zorganizowanie dwa razy w turnusie ogniska z pieczeniem kiełbasek, 5) zorganizowanie dwóch dyskotek podczas turnusu, 6) zorganizowanie przewozu uczestników obozu w dniu 09.07.2013r. z dworca w Szklarskiej Porębie do miejsca zakwaterowania, 7) parking/podjazd dla autobusu. Jeżeli Wykonawca zgłasza więcej niż jeden ośrodek, każdy z ośrodków musi spełniać warunki opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający przed rozstrzygnięciem postępowania zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanym obiekcie, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami treści siwz. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie spełniać muszą organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.olecko.pl projekty EFS:Szkoła tysiaca możliwości, www.bip.um.olecko.pl jedn.org.-ZS Olecko
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja drużynowych zawodów wędkarskich Powiat Giżycki - Miasto Alytus w ramach projektu Rozszerzenie zakresu usług Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Rynie
Dodano: 2014-09-22 - Organizacja drużynowych zawodów wędkarskich Powiat Giżycki - Miasto Alytus w ramach projektu Rozszerzenie zakresu usług Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Rynie
Dodano: 2014-09-12 - Wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Trójmieście lub okolicach w terminie od 30.06.2014r. do 13.07.2014r.
Dodano: 2014-03-21 - Kompleksowa organizacja konferencji polsko-rosyjsko-litewskiej dla 60 osób pn. Sukcesy i problemy rozwoju aktywności fizycznej na terenie powiatu giżyckiego
Dodano: 2013-11-19 - Organizacja wydarzenia: DNI ZDROWEGO ŻYCIA.
Dodano: 2013-06-10 - Organizacja trzydniowych obozów integracyjnych
Dodano: 2010-06-11 - Organizacja trzydniowych obozów integracyjnych
Dodano: 2010-05-18