Przetargi.pl
Wynajem, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby imprezy plenerowej Sylwester, która odbędzie się na Rynku Głównym w Krakowie

Krakowskie Biuro Festiwalowe ogłasza przetarg

  • Adres: 31-513 Kraków, ul. Olszańska 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4249650 , fax. 012 4249652
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Biuro Festiwalowe
    ul. Olszańska 7 7
    31-513 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4249650, fax. 012 4249652
    REGON: 35121004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby imprezy plenerowej Sylwester, która odbędzie się na Rynku Głównym w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż, obsługę i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby imprezy plenerowej Sylwester, która odbędzie się na Rynku Głównym w Krakowie w dniach 31 grudnia 2009 / 1 stycznia 2010 r. Konstrukcje tworzyć będą scenę na potrzeby koncertów, które odbywać się będą podczas imprezy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 6, 6a, 6b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2.wykonali - w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia polegające na wynajmie, montażu, obsłudze i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł brutto każde. 3. dysponują lub będą dysponować elementami, opisanym w załącznikach nr 6, 6a i 6b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1. - 6.2.8. specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5.Wykaz elementów konstrukcji, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia elementów konstrukcji, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał elementy, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy). 7.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 8. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 7. zostały wykonane należycie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach