Przetargi.pl
Obsługa serwisowa oraz utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej drzwi automatycznych wraz z napędami

Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-093 Kraków, ul. Bronowicka 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6190516, 6190537 , fax. 012 6190573
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Bronowicka 44 44
    30-093 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6190516, 6190537, fax. 012 6190573
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poczta Polska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa oraz utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej drzwi automatycznych wraz z napędami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa serwisowa w zakresie stałego utrzymywania pełnej sprawności technicznej urządzeń wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ poprzez prowadzenie cyklicznych przeglądów okresowych według ustalonej częstotliwości oraz usuwanie awarii wraz z wymianą uszkodzonych drobnych części, które zostały wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ. Zakres czynności wchodzących w skład przeglądów okresowych. Kompleksowy serwis drzwi automatycznych wraz z ich napędem powinien być wykonywany, co 3 miesiące, czyli 8 przeglądów w okresie obowiązywania umowy (ze względu na wymagania Aprobaty Technicznej, zaleceń producenta oraz intensywności eksploatacji). Sprawdzeniu i regulacji podlegają następujące elementy i podzespoły drzwi automatycznych: 1. Napęd zamocowanie: - stan przewodów i połączeń elektrycznych - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - czyszczenie bieżni. - sprawdzenie i regulacja zamocowania skrzydeł. 2. Przeniesienie napędu: - sprawdzenie stanu silnika i przekładni. - sprawdzenie i regulacja zamocowania napędu. - pas napędowy i rolka napinająca. - łożyskowania. 3. Elementy konstrukcyjne - sprawdzenie: - prowadnice dolne skrzydeł. - geometria skrzydeł. 4. Elementy sterowania - sprawdzenie sprawności działania: - bariery świetlne. - aktywatory ruchu. - zespół sterowania. - ryglowanie. - przełącznik programowy. - otwieranie awaryjne z baterii. - otwieranie awaryjne - linka gumowa, dźwignia (opcja). - czytniki lub przełączniki kontroli dostępu (opcja). - wyłącznik awaryjny (opcja). - elementy ryglowania (opcja). - inne urządzenia według wybranej opcji. Osoby, które bezpośrednio będą się zajmować realizacją zamówienia z ramienia Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia elektryczne SEP do 1kV na stanowisku eksploatacja. Zamawiający może w dowolnym czasie w trakcie realizacji zamówienia zażądać dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 1 500 zł (Słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizował min 1 usługę polegającą na usługach serwisowo-konserwacyjnych w ramach jednej umowy różnych typów drzwi automatycznych wraz z ich automatyką przez okres minimum 10 miesięcy o wartości brutto co najmniej: 30 000 zł. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp - wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: b.Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług polegających na usługach serwisowo-konserwacyjnych różnych typów drzwi automatycznych wraz z ich automatyką przez okres minimum 10 miesięcy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te (wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie minimum 1 usługę, polegającą na wykonaniu usługi serwisowo-konserwacyjnych w ramach jednej umowy różnych typów drzwi automatycznych wraz z ich automatyką przez okres minimum 10 miesięcy o wartości brutto co najmniej: 30 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach