Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11 11
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
REGON: 51074344000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu pielęgnacji zieleni publicznej oraz nadzoru nad sprzętem i osobami zatrudnionymi w ramach robót interwencyjnych i publicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu pielęgnacji zieleni publicznej oraz nadzoru nad sprzętem i osobami zatrudnionymi w ramach robót interwencyjnych i publicznych. Wymagany sprzęt to: a) ciągnik z przyczepą o pojemności nie mniejszej niż 4m3 wraz z obsługą operatorską w ilości 450 godzin, b) koparko - ładowarka typu ostrówek wraz z obsługą operatorską w ilości 30 godzin. 2. Nadzór nad 32 pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i interwencyjnych, przy pracach porządkowych i pielęgnacyjnych na zieleni miejskiej; 3. Zapewnienie pracownikom ręcznego sprzętu typu: grabie, szpadle, motyki, sekatory i taczki; 4. Zapewnienie zaplecza socjalnego na czas prowadzenia robót dla 32 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie, zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 771110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł każda (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100). c) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia, tj. dysponują minimum: - ciągnik wraz przyczepą o pojemności nie mniejszej niż 4m3 - wymagana ilość minimum - 2 komplety; - koparko - ładowarka typu ostrówek - wymagana ilość minimum - 1 szt; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej do wykonania zamówienia osoby; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 40.000,00 złotych (czterdziestu tysięcy zł 00/100); f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. a) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) b) Nieuzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, w przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych usług (co najmniej dwie usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące usługi w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł każda (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100) - zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Do wykazu wykonawca dołączy dokumenty (np. opinie, referencje), potwierdzające, że wykazane w wykazie prace zostały wykonane z należytą starannością, 3) w celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca złoży: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.; b) w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego z potencjału innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 4) w celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży: a) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. b) w przypadku korzystania w zakresie zaplecza osobowego z potencjału innych podmiotów -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca złoży: a) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ). b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 40.000,00 złotych (czterdzieści tysięcy zł 00/100), od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi zbioru kombajnowego rzepaku i zbóż, a także transport nasion do punktu skupu i ich sprzedaż na rzecz ANR OT Olsztyn.
Dodano: 2016-06-20 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu pielęgnacji zieleni w pasach drogowych oraz nadzoru nad sprzętem i osobami zatrudnionymi w ramach robót interwencyjnych i publicznych w 2011r.
Dodano: 2011-06-22 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu pielęgnacji zieleni publicznej oraz nadzoru nad sprzętem i osobami zatrudnionymi w ramach robót interwencyjnych i publicznych
Dodano: 2010-06-22