Przetargi.pl
Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6199053 , fax. 087 6199053
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6199053, fax. 087 6199053
    REGON: 00053952600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Budowę budynku hali widowiskowo-sportowej będącej budynkiem trzykondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, o rzucie prostokąta o wymiarach 18,44 m x 40,785 m. Wysokość budynku - 9,78m. Główną konstrukcję nośną budynku stanowić będą słupy, wiązary i płatwie dachowe z drewna klejonego. Dach budynku płaski, dwuspadowy, kryty płytami warstwowymi z wypełnieniem pianką poliuretanową w okładzinach z blach metalowych. Ściany szczytowe budynku murowane z bloczków gazobetonowych oblicowanych cegła klinkierową. Ściany podłużne budynku zaprojektowano z płyt warstwowych z wypełnieniem wełną mineralną w okładzinach z blach metalowych w układzie podłużnym. Ściany wewnętrzne nośne budynku murowane z bloczków gazobetonowych. b) Budowę budynku łącznika, który będzie usytuowany pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły a nowobudowanym budynkiem hali. Budynek łącznika będzie budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym o murowanej, z bloczków gazobetonowych konstrukcji ścian i drewnianej konstrukcji dachu. Dach płaski, dwuspadowy, kryty blachą trapezową. Łącznik umożliwiać będzie bezpośredni (z pominięciem szkoły) dostęp do hali z ulicy Kętrzyńskiego oraz z istniejącego boiska szkolnego. Wejście do łącznika od strony ulicy wyposażone zostanie w stałą pochylnię umożliwiającą dostęp do wszystkich, istniejących i nowobudowanych pomieszczeń zlokalizowanych na parterze zespołu szkół. c) Poza budynkiem na działce 434 i w pasie drogowym ul. Kętrzyńskiego działki nr 455 lokalizuje się podjazdy i podejścia do nowobudowanych budynków, 10 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w tym jedne miejsce dla samochodu osobowego osoby niepełnosprawnej. d) Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji wodociągowej z dwoma hydrantami do celów ppoż. e) Wykonanie przyłącza elektrycznego zalicznikowego. f) Wykonanie centralnego ogrzewania. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do SIWZ b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące załącznik nr 18, 19, 20, 21, 22, 23 do SIWZ c) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie w toku realizacji robót, wymagań dotyczących stosowania materiałów budowlanych, wyrobów i urządzeń oraz sposobów wykonywania robót, wynikających z dokumentacji projektowej. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu i właścicielami oraz zarządcami terenu, w zakresie terminów wykonania robót i zajęcia gruntów oraz do uzyskania potwierdzeń właścicieli terenu dotyczących odtworzenia terenu do stanu pierwotnego. 7. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektach budowlanych i wykonawczych (zwaną dalej - dokumentacją projektową) i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, a także zastrzeżeń wynikających z wydanej decyzji pozwolenia na budowę. 8. Zamawiający dopuszcza rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany przez Wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót. 9. Podstawą wystawienia faktury końcowej rozliczenia będzie protokół końcowy odbioru oraz wydana decyzja pozwolenia na użytkowanie obiektu. 10. Zamawiający upoważni Wykonawcę do reprezentowania go i wykonywania wszelkich czynności przed organami administracji związanych z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 11. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wyceny ani ilości wykazanych robót. Mogą być jedynie traktowane jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. 12. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót czy w przekazanych przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 13. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego : BS Ełk O/Stare Juchy Nr 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj.: a) Dysponują następującymi osobami, które zostaną wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia : - Kierownik budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlane i minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. - Kierownik robót drogowych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. - Kierownik robót sanitarnych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych i gazowych i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. - Kierownik robót elektrycznych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. Osoby w/w muszą posiadać aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudował min. jeden obiekt użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 1.500.000 zł. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.500.000 zł lub posiadać zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 1.500.000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców. Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ) Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - przedłoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oczekuje się złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2.2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 2.1., które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 2.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2.5. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1) pkt 1.2., 1.4. 1.5. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) w pkt 1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Do oferty należy dołączyć również: 6.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 6.2. Informacje dotyczące podwykonawców (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 6.3. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie ksera poświadczonego za zgodność z oryginałem. 6.4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.5. Wypełniony formularz Tabela scalonych elementów rozliczeniowych (Załącznik nr 6 do SIWZ). 6.6. Wzór umowy zaakceptowany przez Wykonawcę (Załącznik nr 7 do SIWZ). 7. W przypadku złożenia oferty wspólnej: a) Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Dokument winien zawierać: nazwę postępowania do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wskazywać pełnomocnika, wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy ubiegają się o to zamówienie, dokument winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1.1. winni złożyć wszyscy partnerzy konsorcium na jednym formularzu lub lider w imieniu wszystkich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stare-juchy.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach